تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1367 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و لایت کوین

بعد از نزول بیت کوین به زیر حمایت کلیدی ۳۶۰۰۰ دلار، تریدرها انتظار اصلاح عمیق تری برای بازار دارند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در ۱۵ ژوئن از ۴۱۳۳۰ دلار شروع به نزول کرد. حالا قیمت در تداوم این روند نزولی به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۸۰۶۰ دلار) سقوط کرده است. این موضوع بیانگر پایان یافتن احتمالی روند بهبود و تلاش خرس ها برای کاهش قیمت به ۳۴۶۰۰ و ۳۱۰۰۰ دلار است.

نمودار بیت کوین

شاخص RSI از مقاومت پیش رو نزول کرده و در محدوده منفی قرار گرفته است که حاکی از برتری خرس ها است. هرچند، درصورتی که قیمت از سطح حمایت ۳۱۰۰۰ دلار افزایش یابد،‌ این موضوع نشان دهنده تجمع در سطوح پایین خواهد بود. در این حالت بیت کوین در روزهای آتی در بازه ۳۱۰۰۰ – ۴۲۴۵۱ دلار در نوسان خواهد بود. برای پایان دادن به روند نزولی، گاوها باید قیمت را به بالای ۴۲۴۵۱ دلار افزایش بدهند. هرچند در صورتی که قیمت به زیر ۳۱۰۰۰ دلار نزول کند، باید انتظار مرحله بعدی سیر نزولی را داشت.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در ۱۵ ژوئن از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۵۲۸ دلار) نزول کرد و خرس ها در ادامه قیمت را به زیر خط حمایت مثلث متقارن کاهش دادند. این موضوع نشان دهنده بالا بودن میزان عرضه در مقایسه با تقاضا است.

نمودار اتریوم

درصورتی که اتریوم به زیر ۲۱۸۰ دلار نزول کند، ایستگاه های بعدی سطوح ۲۰۷۹ و ۱۷۲۸ دلار خواهند بود. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزولی شده و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که حاکی از هموار بودن مسیر نزولی است. اما اگر قیمت از سطوح فعلی افزایش یابد و از خط مقاومت مثلث عبور کند، دیدگاه نزولی باطل خواهد شد.

تحلیل دوج کوین (DOGE)

دوج کوین موفق به بازگشت به خط گردن الگوی سر و شانه نشد. این موضوع بیانگر نبود تقاضا در سطوح فعلی است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۳۳ دلار) شیب نزولی دارد و شاخص RSI زیر ۴۱ قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است.

نمودار دوج کوین

درصورتی که خرس ها قیمت را زیر خط گردن حفظ کنند، دوج کوین ممکن است تا ۰.۲۱ دلار نزول کند. در صورت شکست این حمایت، می توان انتظار سقوط تا ۰.۱۰ دلار را داشت. اما در صورتی که قیمت از ۰.۲۱ دلار افزایش یابد، گاوها برای عبور قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، می توان انتظار صعود را تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۴۰ دلار) و سپس ۰.۴۵ دلار داشت.

تحلیل لایت کوین (LTC)

گاوها در ۱۷ ژوئن برای افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۷۶ دلار) تلاش کردند اما موفق نشدند. این مسئله نشان می دهد که خرس ها در حال دفاع هستند.

نمودار لایت کوین

میانگین های متحرک نمایی نزولی شده و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که حاکی از برتری خرس ها است. درصورتی که قیمت زیر خط حمایت حفظ شود، لایت کوین می تواند به سمت حمایت ۱۱۸ دلار نزول کند. در صورت شکست این حمایت، سقوط ممکن است تا ۷۰ دلار ادامه داشته باشد. اما درصورت افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، دیدگاه نزولی باطل خواهد شد. در این شرایط می توان انتظار صعود تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۳۰ دلار) را داشت. عبور از این سطح بیانگر پایان احتمالی روند نزولی خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx