تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1173 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

افزایش سریع قیمت بیت کوین و آلت کوین ها نشان دهنده انباشت شدید در سطوح پایین است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

دم بلند کندل استیک بیت کوین در تاریخ ۲۲ ژوئن حاکی از حجم بالایی از خرید در محدوده حمایتی ۳۱ – ۲۸ هزار دلار است. این محدوده برای چهارمین بار توسط گاوها دفاع شد. بنابراین این بازه حمایتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

نمودار بیت کوین

درصورتی که قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۶۲۶۰ دلار) افزایش یابد، بیت کوین مدت زمانی را در بازه ۲۸ – ۴۳ هزار دلار سپری خواهد کرد. هر چقدر بیت کوین مدت زمان بیشتری را در این بازه سپری کند، احتمال صعود از این بازه افزایش خواهد یافت. اما برخلاف دیدگاه فوق، درصورتی که قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، می توان گفت که خرس ها در حال فروش به هنگام افزایش قیمت هستند. نزول به زیر ۲۸۰۰۰ دلار ممکن است به سقوط به ۲۰۰۰۰ دلار منجر شود.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در تاریخ ۱۸ ژوئن به زیر الگوی مثلث متقارن نزول کرد. و در تاریخ ۲۲ ژوئن به حمایت بحرانی ۱۷۲۸ دلار کاهش یافت. اما با خرید توسط گاوها قیمت افزایش یافت. آنها قصد دارند که قیمت اتریوم را افزایش بدهند. اما تلاش آنها ممکن است با سد دیوار میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۳۲۵ دلار) رو به رو شود.

نمودار اتریوم

درصورتی که قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، خرس ها بار دیگر برای کاهش قیمت به زیر حمایت ۱۷۲۸ دلار تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت، اتریوم ممکن است تا ۱۵۳۶ و سپس ۱۲۹۳ دلار سقوط کند. میانگین های متحرک نزولی شده و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که حاکی از برتری خرس ها است. اما در صورتی که قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند، اتریوم می تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۸۱۲ دلار) صعود کند.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو در ۲۲ ژوئن به حمایت بحرانی ۱ دلار نزول کرد. اما دم بلند کندل استیک نشان می دهد که گاوها در حال دفاع از این سطح هستند.

نمودار کاردانو

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۴۴ دلار) نزولی شده و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که حاکی از برتری خرس ها است. اگر قیمت از سطوح کنونی یا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، خرس ها بار دیگر برای شکست این حمایت تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، کاردانو ممکن است تا ۰.۸۰ و سپس تا ۰.۶۸ دلار نزول کند. اما درصورتی که قیمت از میانگین های متحرک افزایش یابد، کاردانو ممکن است تا ۱.۹۴ دلار صعود کند.

تحلیل پولکادات (DOT)

گاوها در تلاش هستند تا نزول پولکادات به کف ۱۳.۶۳ دلار در ۲۳ ژوئن را متوقف کنند. هرچند که احتمالا کار گاوها با فروش احتمالی نزدیک میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۱ دلار) دشوار خواهد بود.

نمودار پولکادات

میانگین های متحرک شیب نزولی دارند و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که حاکی از هموار بودن مسیر نزولی است. درصورتی که قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه یا سطوح فعلی کاهش یابد، خرس ها برای تداوم روند نزولی تلاش خواهند کرد. نزول به زیر ۱۳ دلار ممکن است مسیر را برای نزول به حمایت روانی ۱۰ دلار و سپس ۷.۵۰ دلار هموار کند. اما در صورتی که گاوها قیمت را بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حفظ کنند، این دیدگاه باطل خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx