تحلیل ارزهای دیجیتال‌ ترون، بایننس کوین و دوج کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین،‌ اتریوم کلاسیک و پولکادات
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1304 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ ترون، اتریوم کلاسیک و دوج کوین

با کاهش نسبتا محسوس بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته بیشتر رمزارزها شاهد کاهش قیمت های خود بودند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل ترون (TRX)

رمزارز ترون در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته شاهد تغییرات محسوسی نبوده است. اندیکاتور باند بولینگر نیز نشان می دهد نوسانات در سطح پایینی قرار دارد. از این رو با قاطعیت نمی توان گفت که شاهد روند نزولی خواهیم بود یا صعودی.

نمودار ترون

در صورتی که قیمت افزایش یابد، در سطوح ۰.۰۶۶ و ۰.۰۶۹ دلار شاهد مقاومت خرس ها خواهیم بود. و در صورت یک روند نزولی، حمایت ترون سطح ۰.۰۶۰ دلار خواهد بود. نکته مهمی که باید به آن توجه کرد شاخص نوسانگر عالی است که بیانگر افزایش احتمال نزولی شدن سیر حرکتی ترون است.

تحلیل اتریوم کلاسیک (ETC)

اتریوم کلاسیک موفق شده کمی از نزول قیمت خود را جبران کند، اما این بهبود آنچنان محسوس نبوده است. هارد فورک لندن اتریوم نیز تاثیر چندانی در بهبود قیمت ها نداشته است.

نمودار اتریوم کلاسیک

باید به این نکته نیز بسیار توجه کرد که قیمت اتریوم کلاسیک به شدت از اتریوم تاثیر پذیر است. اندیکاتور پارابولیک سار بیانگر روند نزولی برای این آلت کوین است. نوسانگر عالی نیز یکی دیگر از شاخص هایی است که نشان دهنده چشم انداز نزولی است. شاخص RSI نیز با قرار گرفتن زیر نقطه میانی روند نزولی اتریوم کلاسیک را تایید می کند. با این حال، اگر به دلیل هارد فورک لندن، قیمت افزایش محسوسی داشته باشد، می توان انتظار صعود ETC را تا مقاومت های ۵۵ و ۵۸ دلاری داشت.

تحلیل دوج کوین (DOGE)

روند حرکتی دوج کوین در چند روز گذشته نسبتا آهسته و بی رمق بوده است. دوج در حال حاضر با بیش از ۲٪ نزول در بازه ۰.۱۹ دلار معامله می شود.

نمودار دوج کوین

در صورت تداوم روند حرکتی فعلی، به نظر می رسد که دوج به سوی حمایت ۰.۱۸ دلار رو به حرکت است. تمام شاخص های تکنیکال بیانگر نزولی بودن روند حرکتی این میم کوین محبوب بازار هستند. اندیکاتور نوسانگر عالی و میانگین واگرایی همگرایی هر دو بیانگر کاهش حجم خرید و همچنین قدرت گرفتن روند نزولی هستند. شاخص جریان پول چایکین به زیر خط میانی نزول کرده است که نشان می دهد میزان خروج سرمایه از ورود آن بیشتر بوده است. اما برخلاف دیدگاه فوق، اگر دوج کوین موفق به افزایش قیمت خود شود، سطح های ۰.۲۰۸ و ۰.۲۲۴ دلار، مقاومت های پیش روی این آلت کوین خواهند بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx