تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، ترون و سوشی سواپ

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1961 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، ترون و سوشی سواپ

علیرغم حرکت بیت کوین به سمت بازه ۳۴ هزار دلاری، برخی از آلت کوین ها محتاط باقی مانده و منتظر نشانه های قوی تر برای حرکت قطعی تر هستند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

ماه ژانویه ماه فوق العاده خوبی برای اتریوم بوده است. در ۳۰ روز گذشته این ارز موفق شده در حدود ۸۰٪ رشد کند و قیمت خود را به سطوح جدیدی افزایش بدهد. با این وجود، این ارز حرکتی یک سویه داشته و حجم معاملات کاهشی ۴۰ درصدی داشته است.

نمودار اتریوم

نکته قابل توجه، باقی ماندن قیمت اتریوم بالای میانگین های متحرک ساده ۲۰ و ۵۰ روزه علیرغم کاهش حجم معاملات است. معیارهای زنجیره ای سیگنال های متفاوتی را ارائه می دهند و نشان می دهند که حرکت در هر دو جهت ممکن است. نوسانگر عالی نشان دهنده صعودی-خنثی بودن روند حرکتی است در حالی که شاخص MACD نشان دهنده حرکت نزولی است.

تحلیل ترون (TRX)

در چند روز گذشته ترون روندی نزولی داشته و نزدیک سطح حمایتی ۰.۰۳۱ دلاری معامله شده است. جریان پول چایکین نیز ماهیت نزولی روند حرکتی این ارز را تایید می کند. این شاخص نشان دهنده کاهش سرمایه ورودی است.

نمودار ترون

علیرغم اینکه حجم معاملاتی در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته است اما گاوها در حفظ قیمت این ارز در بازه حمایتی یاد شده موفق بوده اند. شاخص RSI نیز بالای نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده خنثی بودن است. این ارز ممکن است در روزهای آتی بین بازه مقاومتی و حمایتی در نوسان باشد و صعود و نزولی بودن روند حرکتی به وضعیت کلی بازار بستگی خواهد داشت.

تحلیل سوشی سواپ (SUSHI)

با بررسی عملکرد سوشی سواپ در چند روز گذشته می توان گفت سرعت روند صعودی بالاخره کمی کاهش یافته و این ارز روند نزولی به خود گرفته است. حجم تعادل نیز حاکی از کاهش حجم خرید در بازار است. علیرغم کند شدن روند حرکتی، سوشی سواپ در حدود ۲۰۰٪ در ۳۰ روز گذشته رشد کرده و این ارز موفق شده چندین بار قیمت خود را به بالاترین سطح افزایش بدهد.

نمودار سوشی سواپ

در حال حاضر شاخص RSI از محدوده اشباع خرید نزول کرده که نشان می دهد احتمال روند نزولی وجود دارد. هر چند که مشخص نیست روند نزولی اخیر اصلاحی جزیی است یا آغازگر اصلاحی عمیق. در روزهای آتی می توان درک عمیق تری از روند حرکتی این ارز داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx