تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، یونی سواپ و کازماس

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، یونی سواپ و کازماس
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1591 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، یونی سواپ و کازماس

زمانی که قیمت بیت کوین کاهش می یابد، این موضوع سبب سوق خریداران به سمت آلت کوین ها و توکن های دیفای می شود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۲۹ ژانویه حجم فروش توسط خرس ها به شدت افزایش یافت و روز بعد عدم قاطعیت بین خرس ها و گاوها وجود داشت.

نمودار بیت کوین

عدم موفقیت گاوها در افزایش قیمت به بالای خط روند نزولی سبب شده فروش ادامه داشته باشد. درحال حاضر خرس ها برای نگه داشتن قیمت زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۳۹۳۵ دلار) تلاش می کنند. درصورتی که خرس ها موفق شوند، بیت کوین ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (۳۰۳۶۱ دلار) و سپس ۲۸۸۵۰ دلار سقوط کند. اگر بیت کوین به زیر بازه ۲۸۸۵۰ دلار سقوط کند و قیمت زیر این سطح بسته شود، سقوط ممکن است تا ۱۵۷۴۱ دلار ادامه داشته باشد. اما درصورتی که قیمت به بالای خط روند نزولی صعود کند،‌ احتمال صعود بیت کوین تا بازه ۴۰ هزار دلاری وجود دارد.

تحلیل اتریوم (ETH)

تاکنون اتریوم موفق شده از بازه مقاومتی ۱۴۰۰ دلاری سه بار عبور کند، ولی در حفظ این صعود موفق نبوده که نشان می دهد که در سطوح بالا فروش به قصد کسب سود افزایش می یابد. با این وجود گاوها هنوز تسلیم خرس ها نشده و حجم خرید خود را در سطوح پایین افزایش داده اند.

نمودار اتریوم

در ۳۰ ژانویه، الگوی کندل استیک دوجی در نمودار شکل گرفته بود که نشان دهنده عدم اطمینان بود. امروز این عدم اطمینان به نزول اتریوم به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۲۵۳ دلار) منجر شد. اما قیمت دوباره از این سطح افزایش یافت که نشان دهنده خرید گاوها در سطوح پایین است. گاوها برای تداوم روند صعودی تلاش خواهند کرد. درصورتی که اتریوم از بازه ۱۴۰۰ به بازه مقاومتی ۱۴۷۳ دلاری صعود کند، این ارز حتی ممکن است تا ۱۶۷۵ دلار و ۲۰۰۰ دلار صعود کند. اما درصورتی که اتریوم به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و خط روند صعودی نزول کند، نزول تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۹۹۰ دلار) ممکن است ادامه داشته باشد.

تحلیل یونی سواپ (UNI)

یونی سواپ در روند صعودی قدرتمندی قرار دارد و به همین مسئله شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که می تواند برای تریدرها خطرناک باشد چون امکان اصلاح سریع وجود دارد.

نمودار یونی سواپ

در مسیر نزولی اولین سطح حمایتی بازه ۱۵.۳۹ دلاری خواهد بود. درصورت افزایش قیمت از این سطح، این موضوع حاکی از خرید توسط گاوها و عدم منتظر ماندن آنها برای اصلاحی عمیق تر است. درصورت افزایش قیمت به بالای ۲۰.۵۶ دلار، این ارز ممکن است تا ۲۸ دلار و سپس ۳۲ دلار صعود کند. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI بالای ۷۹ قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. هرچند، درصورتی که اصلاح تا زیر بازه ۱۵.۳۹ دلاری ادامه داشته باشد، سطح حمایتی بعدی بازه میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۱.۸۵ دلار) خواهد بود.

تحلیل کازماس (ATOM)

کازماس الگوی فنجان و دسته را تشکیل داده که در صورت عبور قیمت از ۸.۸۷ دلار تکمیل خواهد شد. درصورت افزایش قیمت به بالای ۱۰.۲۰ دلار، روند صعودی ممکن است آغاز شود.

نمودار کازماس

اولین هدف در روند صعودی بازه ۱۱.۱۵ و سپس ۱۳.۵۵ دلاری خواهد بود. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI بالای نقطه میانی قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. درصورت نزول این ارز به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۷.۶۵ دلار)، احتمالا کازماس در روزهای آتی در بازه ۶.۶۰ – ۸.۷۷ دلاری در نوسان خواهد بود. اما درصورت نزول هر چه بیشتر قیمت ها به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۶.۴۰ دلار) روند صعودی، کاملا نزولی خواهد شد و احتمال سقوط تا ۴.۵۰ دلار وجود خواهد داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx