تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، لایت کوین، بایننس کوین و بیت کوین کش

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، لایت کوین، بایننس کوین و بیت کوین کش
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2534 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، لایت کوین، بایننس کوین و بیت کوین کش

ارزهای دیجیتال در چند وقت اخیر در تلاش بوده اند که از سد مقاومتی پیش روی خود عبور کرده و روند صعودی به خود بگیرند. برای مطالعه تحلیل ارزهای دیجیتال ذیل همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم اخیرا موفق شد که بازگشتی از روند نزولی خود داشته باشد که نشانه خوبی محسوب می شود. در صورتی که گاوها موفق به نگه داشتن قیمت ها بالای میانگین مترحک ساده ۵۰ روزه (۳۸۷ دلار) شوند، صعود به سطح ۴۱۹.۴ دلاری ممکن خواهد بود.

نمودار روزاته اتریوم

اگر در ریزش بعدی گاوها موفق به دفاع از سطح ۳۶۶ دلاری شوند، می توان انتظار پایان اصلاح بازار را داشت. در صورت کاهش دوباره و سقوط به ۳۵۰ دلار، سقوط بیشتر تا ۳۰۸.۳ دلار ممکن خواهد بود.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بعد از اینکه بایننس کوین در تاریخ ۱۲ سپتامبر از سد بازه مقاومتی ۲۵.۸ تا ۲۷.۱ دلاری عبور کرد، روند رو به  رشد به خود گرفت. هم اکنون این گاوها در تلاش هستند که قیمت را بالای سطح مقاومتی ۳۲ دلاری حفظ کنند.

نمودار روزانه بایننس کوین

این رمزارز با توجه به روند صعودی که به خود گرفته است، احتمالا به سطح ۳۴ دلاری صعود خواهد کرد و به بالاترین سطح خود یعنی ۳۹.۵ دلار خواهد رسید. اگر خرس ها موفق به شکست گاوها نشوند، روند صعودی ادامه خواهد داشت‌، اما در غیر این صورت سقوط به زیر ۲۷.۱ دلار محتمل خواهد بود.

تحلیل لایت کوین (LTC)

تلاش گاوها برای افزایش قیمت ها بالای سطح مقاومتی ۵۱ دلاری در تاریخ های ۱۲ و ۱۳ سپتامبر ناکام ماند که نشان از دفاع خرس ها بوده است.

نمودار روزانه لایت کوین

نکته مثبت این است که گاوها در سطوح پایین خریداری کرده اند که درصورت تلاش مجدد آنها می توان انتظار داشت قیمت ها تا ۶۴ دلار افزایش پیدا کنند. برعکس اگر قیمت ها به زیر سطح مقاومت ریزش پیدا کند، سقوط به ۴۵.۱ دلار ممکن خواهد بود.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

به نظر می رسد که بیت کوین کش در بازه ۲۱۵ و ۲۳۵ دلاری گیر کرده باشد. گاوها در تاریخ ۱۳ سپتامبر برای بالا بردن قیمت ها تلاش کردند که با مقاومت خرس ها روبه رو شدند و ناکام ماندند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

در صورتی که قیمت ها از این بازه خارج شود، می توان انتظار روند جدیدی را داشت. در صورت موفقیت گاوها برای بالا بردن قیمت ها از سطح ۲۳۵ دلاری، حرکت به ۲۶۰ دلار ممکن خواهد بود. اما بر عکس، اگر خرس ها قیمت ها به زیر ۲۱۵ دلار برسانند، سقوط تا ۲۰۰ دلار ممکن خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx