تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک
  • زمان مطالعه: 8دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1785 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

بیت کوین در روند صعودی قدرتمندی قرار دارد و همین موضوع باعث شده برخی از آلت کوین ها چشم انداز مثبتی داشته باشند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در روند صعودی قدرتمندی قرار گرفته است. از زمانی که این ارز موفق به عبور از بازه مقاومتی ۲۰ هزار دلاری شد، رالی بیت کوین تیز و قدرتمند بوده و شاخص RSI را کاملا در محدوده اشباع خرید قرار داده است.

نمودار روزانه بیت کوین

تجربه نشان می دهد زمانی که شاخص RSI در محدوده اشباع خرید عمیق قرار داشته، این موضوع باعث اصلاحات تند و تیزی شده اند. بنابراین خرس ها ممکن است برای پایین کشیدن بیت کوین به زیر بازه مقاومتی روانی ۲۵ هزار دلاری تلاش کنند. در روند نزولی سطح مهمی که باید مراقبش بود بازه ۲۰ هزار دلاری است. درصورتی که گاوها بتوانند این بازه را به یک بازه حمایتی تبدیل کنند،‌ این بازه به عنوان کف عمل خواهد کرد و بیت کوین را برای آغاز روند صعودی بعدی آماده خواهد کرد.صعود قدرتمند از ۲۰ هزار دلار مسیر را برای رسیدن به ۳۰ هزار دلار و سپس ۳۷ هزار دلار هموار خواهد کرد.

اما برعکس در صورتی که بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار سقوط کند و حجم فروش افزایش یابد، این رمزارز ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ هفته ای (۱۵۹۵۸ دلار) سقوط کند. هر چقدر سقوط به زیر ۲۰ هزار دلار عمیق تر باشد، مدت زمان عبور از این بازه و صعود طولانی تر خواهد شد.

تحلیل ریپل (XRP)

ریپل یکی از عمده ارزهایی بوده است که در چند ماه گذشته عملکرد خوبی نداشته است. هم اکنون قیمت این ارز در بازه ۰.۱۰ – ۰.۸۰ دلاری قفل شده است. گاوها برای افزایش قیمت ها از ۰.۸۰ دلار تلاش کردند اما موفق نبودند و همین مسئله باعث فروش شدید و از بین رفتن سود بدست آمده در ماه نوامبر شد.

نمودار روزانه ریپل

میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI زیر نقطه میانی قرار دارد که نشان می دهند گاوها قدرت خود را از دست داده و این ارز به احتمال بالا در چند ماه آتی در این بازه قرار خواهد داشت. در چنین بازه هایی معمولا گاوها به هنگام کاهش قیمت ها حجم خرید را افزایش می دهند و با نزدیک شدن قیمت به بازه مقاومتی دست به فروش می زنند.

برای تغییر این روند قیمت باید از این بازه خارج شود. درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت از ۰.۸۰ به ۱ دلار شوند، روند صعودی جدیدی شکل خواهد گرفت که حتی ممکن است تا ۲.۵ دلار نیز پیش برود. اما با در نظر گرفتن اخبار پیرامون کمیسیون بورس و  اوراق بهادار آمریکا، و دفاع خرس ها از بازه مقاومتی، انتظار می رود که این ارز در همین بازه در طی سال ۲۰۲۱ باقی بماند.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

بیت کوین کش هم اکنون در بازه طویل ۱۶۰ – ۵۱۵ دلاری قفل شده است. قیمت ها در نیمه پایینی این بازه در ماه های اخیر قرار داشته ولی حالا خرس ها در تلاش هستند که قیمت را وارد نیمه بالاتر کنند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

درصورتی که گاوها قیمت را بالای ۳۲۰ حفظ کنند، این ارز به تدریج به بالای ۴۰۰ دلار و حتی بازه مقاومتی سرسخت ۵۱۵ دلاری ممکن است صعود کند. بیت کوین کش دو بار موفق به عبور از بازه ۵۱۵ دلاری نشده است پس بنابراین انتظار میرود که خرس ها بار دیگر از این بازه به خوبی دفاع کنند. در صورت موفقیت خرس ها، این ارز بار دیگر به داخل بازه نزول خواهد کرد. درصورتی که قیمت از ۵۱۵ دلار عبور کند، می توان انتظار صعود تا ۸۷۰ دلار را داشت.

تحلیل چین لینک (LINK)

چین لینک از بازه ۱.۳۶ دلاری در ماه مارس به ۲۰.۱ دلار در ماه آگوست صعود کرد. بعد از این صعود، چین لینک به ۸.۵۲ دلار سقوط شدیدی کرد.

نمودار روزانه چین لینک

چین لینک دوباره صعود کرد اما در حفظ قیمت بالای بازه ۱۶.۳ دلاری موفق نبود و به همین دلیل حجم فروش افزایش یافت. تریدرهای کوتاه مدت که در سطوح قیمتی پایین تر خرید کرده بودند، با رشد قیمت ارزهای خود را فروختند. و با شکست سد حمایتی میانگین متحرک نمایی ۲۰ هفته ای (۱۱.۶۳ دلاری) حجم فروش بیش از پیش افزایش یافت. میانگین متحرک نمایی ۲۰ هفته ای مسطح شده و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار گرفته است که نشان می دهند این ارز در روزهای آتی در بازه فشرده ای معامله خواهد شد.

درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت به بالای ۱۶ دلار شوند، این ارز ممکن است تا ۲۰.۱ دلار پیش برود. عبور از این سطح روند صعودی جدید را شکل خواهد داد که ممکن است تا ۲۶.۰۳ دلار پیش برود. اما درصورتی که گاوها قیمت این ارز را به زیر ۸.۵۲ دلار کاهش بدهند و در حفظ این قیمت موفق باشند، چین لینک روند نزولی جدید را آغاز خواهد کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx