تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

 تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2116 نفر

 تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

تحت تاثیر حواشی ایجاد شده برای ریپل، بازار برخی از آلت کوین ها نیز منفی شده است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۲۲ دسامبر قیمت اتریوم از ۶۲۲.۸ دلار عبور کرد اما گاوها موفق به حفظ قیمت نبودند و این ارز به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۰۳ دلار) نزول کرد. این مسئله نشان می دهد که در سطوح بالا تقاضای کافی وجود ندارد.

نمودار روزانه اتریوم

هم اکنون گاوها در تلاش هستند که قیمت اتریوم را به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افزایش بدهند. درصورتی که موفق شوند، گاوها برای صعود هر چه بیشتر و افزایش قیمت به ۶۴۰ و ۶۷۶.۳ دلار تلاش خواهند کرد. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده برتری جزئی گاوها هستند.

اگر گاوها در تلاش های خود موفق شوند و اتریوم تا ۶۷۶.۳ دلار صعود کند، می توان انتظار رسیدن به سطح ۷۶۳.۶ دلار را داشت. اما درصورت عدم موفقیت گاوها و تداوم روند نزولی اتریوم، این آلت کوین به نزول خود به سطوح ۵۴۰ و سپس ۴۸۰ دلاری ادامه خواهد داد.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در ۲۲ دسامبر بایننس کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۰.۸ دلار) ریزش کرد اما افزایش خرید توسط گاوها موجب صعود دوباره به ۳۳.۳ دلار شد. اما دوباره گاوها در حفظ قیمت ها موفق نبودند و بار دیگر این رمزارز شاهد کاهش در قیمت خود بود.

نمودار روزانه بایننس کوین

اگر گاوها موفق به افزایش و حفظ قیمت بایننس کوین در بازه ۳۲ دلاری شوند، این ارز در روزهای آتی در بازه فشرده ۳۲ – ۳۵.۴ دلاری معامله خواهد شد. عبور از بازه ۳۵ دلاری، باعث تداوم روند صعودی خواهد شد و مسیر را برای رسیدن به بالاترین سطح قیمت یعنی ۳۹.۵ دلار هموار خواهد کرد.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند همچنان گاوها دست بالا را دارند. اما در صورتی که قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند و گاوها در تلاش های خود نا موفق نباشند، احتمال سقوط تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۹.۵۰ دلار) و قرار گرفتن در بازه ۲۵.۶ – ۳۲ دلاری افزایش می یابد.

تحلیل پولکادات (DOT)

در ۲۲ دسامبر پولکادات موفق به افزایش قیمت خود به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴.۹۳ دلار) شد اما گاوها موفق به حفظ این قیمت نشدند که حاکی از فروش شدید خرس ها بوده است. میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI زیر نقطه میانی قرار گرفته است که نشان می دهند تقاضا و عرضه به توازن رسیده است.

نمودار روزانه پولکادات

درصورتی که این ارز به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و سطح حمایتی ۴.۴۳ دلاری نزول کند، احتمال سقوط تا ۳.۵۳ دلار افزایش می یابد. در این صورت انتظار می رود که گاوها حجم خریدهای خود را افزایش بدهند و قیمت را تا ۳.۸۰ دلار افزایش بدهند. در صورت عبور قدرتمند از این سطح، پولکادات در بازه فشرده ای در روزهای آتی معامله خواهد شد. اما برعکس، اگر قیمت ها از سطوح فعلی افزایش یابند و از ۵.۶۰ دلار عبور کند، روند صعودی جدید شکل خواهد گرفت. ممکن است این آلت کوین در بازه ۶.۰۸ دلاری با مقاومت خرس ها رو به رو شود. اگر این سد مقاومتی شکسته شود، پولکادات تا ۶.۸۶ ممکن است پیش روی کند.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در ۲۲ دسامبر لایت کوین از بازه ۹۸ دلاری عبور کرد ولی گاوها در شکست سد مقاومتی ۱۱۸.۶ دلاری موفق نبودند. این مسئله نشان می دهد که در سطوح بالا فروش افزایش پیدا می کند.

نمودار روزانه لایت کوین

حالا خرس ها در تلاش هستند که قیمت ها را به زیر سطح حمایتی ۹۸.۴۰ دلاری و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۹۵ دلار) کاهش بدهند. در صورتی که موفق شوند، ممکن است این آلت کوین تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۸۰ دلار) سقوط کند. این موضوع باعث خواهد شد که روند از حرکت صعودی خود به قفل شدن در بازه فشرده ای تغییر کند.میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI بالای ۶۰ قرار دارند که حاکی از برتری نسبی گاوها هستند. درصورتی که گاوها قیمت را افزایش بدهند و از بازه مقاومتی ۱۱۸.۶ – ۱۲۴.۱ دلاری عبور کند، می توان انتظار شروع مجدد روند صعودی و رسیدن به قیمت ۱۴۰ دلار را داشت.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx