تحلیل ارزهای دیجیتال ریپل، ترون و میکر

تحلیل ارزهای دیجیتال ریپل، ترون و میکر
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2605 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال ریپل، ترون و میکر

بازارهای مالی امروز تحت تاثیر توییت دونالد ترامپ در خصوص عدم ارایه بسته حمایتی شاهد ریزش بودند و بیشتر رمزارزها نیز با کاهش در قیمت ها روبه رو بودند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل ریپل XRP

ریپل در چند روز گذشته موفق شد روند صعودی به خود بگیرد و قیمت خود را از ۰.۲۳ دلار به ۰.۲۶ دلار افزایش بدهد. اما خرس ها مانع از پیشروی گاوها شدند و ریپل را در سطح قیمتی ۰.۲۶ دلاری متوقف کردند. شاخص RSI نیز که روند مثبتی به خود گرفته بود هم اکنون در حالت خنثی قرار دارد.

نمودار ریپل

به نظر می رسد که این ارز در سطح حمایتی ۰.۲۴ دلاری قرار گرفته است. اما با توجه به شرایط بازار می توان انتظار ریزش قیمت ها را تا ۰.۲۳ دلار در روزهای آتی داشت.

حجم بالای مبادلات چند روز گذشته نشان دهنده جدال بین خریداران و فروشندگان بوده است. به نظر می رسد که برنده این جدال خرس ها خواهند بود.

تحلیل ترون TRX

میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه زیر نمودار ساده ۵۰ روزه در حرکت است. با بررسی این نمودار می توان متوجه شد که خرس ها دست برتر در بازار این رمزارز را دارند.

نمودار ترون

انتظار می رود که ترون به روند نزولی چند وقت خود از ماه سپتامبر ادامه دهد و با تداوم این روند نزولی، این ارز در سطوح حمایتی ۰.۰۲۲۶ و ۰.۰۲۲۴ دلاری قرار بگیرد.

تحلیل میکر (MKR)

هفته گذشته میکر تلاش کرد که قیمت خود را به سطح مقاومتی ۵۸۰ دلاری افزایش دهد، اما در هر دو تلاش خود ناموفق بود. میکر هم اکنون در سطح حمایتی ۵۰۰ دلاری قرارگرفته است. این ارز دیجیتال نیز با منفی بودن بازار امروز، در قیمت ۵۱۵ دلاری معامله شد.

نمودار میکر

با توجه به نمودار فوق، می توان متوجه شد که میزان فروش از میزان خرید بیشتر بوده است. این موضوع نشان دهنده ی برتری خرس ها نسبت به گاوها است.

به نظر می رسد که خرس ها با تداوم برتری خود در بازار، قیمت این رمزارز را هر چه بیشتر کاهش داده و باعث سقوط قیمت ها شوند. هرچند که دفاع از سطح حمایتی ۵۰۰ دلاری در شکل گیری روند روزهای آتی میکر بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx