تحلیل ارزهای دیجیتال کاردانو، سینتتیکس و وی چین

تحلیل ارز دیجیتال‌ بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1291 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال کاردانو، سینتتیکس و وی چین

با سقوط بیت کوین، بیشتر آلت کوین ها نیز سقوط سنگینی را تجربه کردند و در برخی از آلت کوین ها شدت سقوط بیشتر بود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل کاردانو (ADA)

در حال حاضر، در زمان نگارش این مطلب کاردانو در سطح ۲.۴۶ دلار قرار گرفته است. این آلت کوین موفق به حفظ حمایت ۲.۴۹ دلاری خود نشد.

نمودار کاردانو

نمودار کاردانو

حالا با شکست این حمایت، حمایت پیش روی کاردانو سطح ۱.۹۶ دلار خواهد بود. اگر گاوها موفق به دفاع از این سطح نشوند، حتی می توان انتظار سقوط تا ۱.۳۹ دلار را داشت.

شاخص های تکنیکال بیانگر نزولی بودن روند حرکتی هستند. شاخص های میانگین متحرک واگرایی همگرایی و نوسانگر عالی هر دو بیانگر خطوط قرمز رنگ در هیستوگرام هستند. شاخص RSI نیز تقریبا پس از دو ماه در محدوده اشباع فروش قرار گرفته است.

درصورتی که بازار صعودی شود، کاردانو ممکن است دوباره تا ۳.۰۴ دلار صعود کند.

تحلیل سینتتیکس (SNX)

سینتتیکس نیز از جمله رمزارزهایی بود که شاهد سقوط شدیدی بود. SNX حالا با از دست دادن حمایت ۱۲.۴۹ دلاری خود می تواند حتی تا ۸.۸۷ دلار سقوط کند.

نمودار سینتتیکس

نمودار سینتتیکس

شاخص RSI با سقوط شدیدی حالا زیر نقطه میانی قرار گرفته است. این اولین بار در ماه جاری است که چنین اتفاقی رخ می دهد. شاخص میانگین متحرک واگرایی همگرایی نیز خطوط قرمز رنگ در هیستوگرام نشان می دهد که بیانگر روند نزولی است.

اندیکاتور باند بولینگر بیانگر یک واگرایی است که نشان می دهد بازار در روزهای آتی پرنوسان خواهد بود. درصورتی که روند فعلی معکوس شود، سینتتیکس می تواند تا ۱۴.۳۷ دلار صعود کند.

تحلیل وی چین (VET)

وی چین نیز مانند سایر آلت کوین ها موفق به حفظ حمایت های خود نشده است. با شکست حمایت ۰.۱۳ دلار این رمزارز به ۰.۱۲ دلار سقوط کرد.

نمودار وی چین

نمودار وی چین

شاخص ها نیز بیانگر روند نزولی هستند. شاخص RSI زیر ۴۰ قرار گرفته که بیانگر قدرت گرفتن خرس ها است. وی چین هفته گذشته نیز شاهد این اتفاق بود.

شاخص میانگین متحرک واگرایی همگرایی با ترسیم خطوط قرمز رنگ بیانگر یک کراس اور نزولی است. شاخص جریان پول چایکین نیز نشان می دهد میزان سرمایه ورودی رو به کاهش بوده است.

اما بر خلاف دیدگاه فوق، اگر روند صعودی شود، مقاومت پیش روی وی چین سطح ۰.۱۵ دلار خواهد بود.

 

همراه ما باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx