بررسی دلایل رشد ۲۰۰ درصدی پروژه کوانت در ماه گذشته

بررسی دلایل رشد 200 درصدی پروژه کوانت در ماه گذشته
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1183 نفر

بررسی دلایل رشد ۲۰۰ درصدی پروژه کوانت در ماه گذشته

کوانت یکی از رمزارزهای موفق بوده و در ماه گذشته شاهد رشد ۲۰۰ درصدی بوده است. در این تحلیل قصد داریم به دلایل رشد این پروژه موفق بپردازیم.

از آنجایی که کاربران به‌ دنبال کارآمدترین روش ها برای انتقال دارایی های خود از یک شبکه به شبکه دیگر هستند، تعامل پذیری و قابلیت همکاری به یک مقوله مهم در اکوسیستم رمزارزها تبدیل شده است.

یکی از پروژه هایی که بر این مهم متمرکز شده، پروتکل کوانت (QNT) است. این پروژه به کسب ‌و کارهای مختلف کمک می ‌کند که در یکدیگر ادغام شده و از فناوری دفتر کل توزیع‌ شده (DLT) بهره ‌مند شوند.

داده ها نشان می دهند که کوانت موفق شده قیمت خود را از کف ۱۷۸ دلار در تاریخ ۱ سپتامبر با رشدی ۱۱۷ درصدی به رکورد ۳۸۷ دلار افزایش بدهد. همزمان با این افزایش قیمت، حجم معاملات نیز طی ۲۴ ساعت به بیش از ۷۴۰ میلیون دلار رسیده است.

نمودار QNT

از جمله دلایل رشد این رمزارز می توان به انتشار اورلجر (Overledger) ۲.۰.۵، راه‌ اندازی برنامه توسعه دهندگان و لیست شدن در صرافی های بزرگ اشاره کرد.

گسترش قابلیت همکاری

انتشار نسخه ۲.۰.۵ اورلجر که به‌ عنوان یک درگاه DLT برای کسب ‌و کارها عمل می ‌کند، امکان برقراری ارتباط میان پروتکل ‌ها را ایجاد کرده و از طرفی امکان اتصال کاربران به هر سیستم، شبکه یا دفتر کل توزیع ‌شده‌ ای را فراهم کرده است.

به گفته کوانت، انتشار اورلجر ۲.۰.۵ نقطه عطف مهمی در برقراری ارتباط اکوسیستم های نهادی و تجاری با استیبل کوین ‌ها، دیفای، توکن‌ های غیرقابل معاوضه (NFT) و دارایی ‌های دیجیتال محبوب مبتنی بر استانداردهای ERC20 و ERC721 برای تسویه ‌حساب ‌ها است.

برنامه‌ های تشویقی توسعه ‌دهندگان

یکی دیگر از دلایل رشد قیمت کوانت، راه اندازی برنامه توسعه ‌دهندگان بوده که با هدف جذب توسعه‌ دهندگان جدید به این اکوسیستم طراحی شده است.

همان طور که می ‌دانید، جامعه یک اکوسیستم بلاکچینی، همراه با توسعه ‌دهندگان آن نقش بسیار مهمی در موفقیت یک پروژه ایفا می کنند. شبکه ‌های موفقی همچون پولکادات، اتریوم و کازماس همگی توسعه ‌دهندگان فعالی دارند. از این رو، درصورتی که کوانت در این حوزه موفق باشد، قطعاً می تواند در مسیر رشد و گسترش خود گام های بلندتری بردارد.

حضور در صرافی های بزرگ

دلیل سوم رشد کوانت،‌ لیست شدن این رمزارز در صرافی های مهمی مانند کوین بیس و بایننس بوده که در افزایش حجم معاملات از ۹ به بیش از ۷۴۰ میلیون دلار نقش بسزایی داشته اند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx