تحلیل تکنیکال شیبا 

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1456 نفر

تحلیل تکنیکال شیبا

در چند روز گذشته صحبت ها پیرامون میم کوین شیبا بسیار افزایش یافته است. همانطور که در ارزینجا خواندید، در روزهای اخیر SHIB مورد توجه نهنگ های بسیاری قرار گرفته است. این نهنگ ها در تراکنش های مختلف مقادیر زیادی از این میم کوین را خریدند.

دلیل دیگر رشد شیبا ایلان ماسک بود که بار دیگر با توییت خود موفق به تاثیرگذاری در بازار شد. این آلت کوین پس از اینکه ماسک تصویری از سگ خود به نام فلوکی (Floki)‌ را منتشر کرد، شاهد رشد چشمگیری در ارزش خود بود. در این تحلیل قصد داریم به چشم انداز شیبا بپردازیم.

هدف بعدی SHIB چیست؟

در طول سه ماهه سوم سال جاری میلادی، شیبا زیر خط مقاومت ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار قرار گرفته بود. پس از سپری کردن این دوران، این میم کوین با افزایش چشمگیر ارزش خود موفق به صعود به ۰.۰۰۰۰۲۲۷۴ دلار شد، که حاکی از رشدی ۲۰۰ درصدی است.

در حال حاضر، این آلت کوین در سطح ۰.۰۰۰۰۲۱۶۹ دلار با ۷۰٪‌ افزایش قرار گرفته است. در صورتی که روند صعودی ادامه داشته باشد، مقاومت های پیش روی این میم کوین سطوح ۰.۰۰۰۰۲۳۶۰ و ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار خواهد بود.

نمودار SHIB

نمودار SHIB

با قرار گرفتن بالای بازه ۰.۰۰۰۰۲۰۰ دلار، این میم کوین برای تداوم روند صعودی خود باید از این مقاومت عبور کند. در صورت موفقیت، می توان انتظار صعود به سطح ۰.۰۰۰۰۳۴۷ دلار با بیش از ۵۰٪ افزایش را داشت. اگر حجم خرید افزایش پیدا کند، SHIB حتی می تواند تا ۰.۰۰۰۰۳۸۰۰ دلار صعود کند و یک رکورد جدید را ثبت کند.

اما در صورتی که روند نزولی شود، و SHIB به زیر سطوح ۰.۰۰۰۰۲۰۳۰ و یا ۰.۰۰۰۰۱۸۲۰ دلار نزول کند، می توان انتظار سقوط تا ۰.۰۰۰۰۱۴۱ دلار را داشت.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx