بنجامین کاون: رشد ۲۰۰ درصدی در انتظار پولکادات است

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1075 نفر

بنجامین کاون: رشد ۲۰۰ درصدی در انتظار پولکادات است

یکی از تحلیلگران شناخته شده بازار به نام بنجامین کاون (Benjamin Cowen) در تحلیل اخیر خود به پلتفرم قراردادهای هوشمند پولکادات پرداخته است. وی صعود چشمگیری را برای این ارز دیجیتال پیشبینی می کند.

کاون در تحلیل خود گفته که پولکادات به احتمال بسیار بالا در فاز تجمع خود قرار دارد. همچنین، به اعتقاد وی، این آلت کوین در حال شکل دادن الگویی مشابه با پرایس اکشن خود در اواخر سال ۲۰۲۰ است که در آن قیمت DOT از ۳ دلار به ۵۰ دلار در طی چند هفته صعود کرد.

حدس من این است که این بازه فقط یک تجمع ساده است که در نهایت ما را به سطوح بالاتری خواهد برد. من همچنین حدس میزنم که در حرکت بعدی DOT تا سطح ۱۰۰ دلار صعود خواهد کرد. همچنین صادقانه امیدوارم که این آلت کوین ۲۰۰ دلار را نیز پشت سر بگذارد.

بنجامین کاون رشد 200 درصدی در انتظار پولکادات است

نمودار DOT

افزایش ۲۰۰ درصدی

با در نظر گرفتن قیمت فعلی پولکادات در بازه ۳۵ دلار در زمان نگارش این مطلب، چنین افزایش قیمتی حاکی از صعودی بیش از ۲۰۰ درصد خواهد بود.

کاون همچنین به این موضوع اشاره کرد که او انتظار رسیدن بازار به اوج خود را در ماه های آتی ندارد. در واقع، وی باور دارد که بازار همچنان زمان زیادی تا صعود دارد و در این دوران پولکادات نقش مهمی را ایفا خواهد کرد:

به نظرم پولکادات پروژه فوق العاده خوبی است و باور دارم که در این سیکل بازار نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. دوباره تاکید می کنم که این سیکل هنوز به پایان خود نرسیده است.

وی در پایان گفت:

میدانم که افراد بسیاری انتظار دارند که در چند ماه آتی بازار به اوج خود برسد. اما به نظرم چنین اتفاقی نخواهد افتاد. به نظرم هنوز راه درازی برای طی کردن وجود دارد. همچنین اعتقاد دارم که پولکادات یکی از بهترین کوین ها در پرتفوی من است.

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx