اکسی اینفینیتی دوباره شگفتی ساز شد!

اکسی اینفینیتی دوباره شگفتی ساز شد!
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1361 نفر

اکسی اینفینیتی دوباره شگفتی ساز شد!

بازی کسب درآمد اکسی اینفینیتی موفق شد با راه اندازی قابلیت های جدید به رکورد جدیدی دست یابد و همچنین کاربران خود را با یک ایردراپ شگفت زده کند. در این مطلب قصد داریم به تحلیل این پروژه گیمینگ بپردازیم.

در چند سال گذشته،‌ در اکوسیستم ارزهای دیجیتال ایردراپ ها مانند بسته های حمایتی اقتصادی دولت ها بوده و کمک شایانی به رشد این اکوسیستم ها کرده اند. صحت این موضوع را می توان در پروتکل های محبوبی مانند یونی سواپ و دی وای دی ایکس یافت. این پروتکل ها در قدرانی از کاربران خود ایردراپ هایی داشته اند که حالا ارزشی بین ۳۰,۰۰۰ الی ۲ میلیون دلار دارند.

یکی از پروتکل هایی که اخیرا با یک ایردراپ بزرگ از کاربران خود حمایت کرد،‌ بازی مبارزه ای مبتنی بر بلاکچین اکسی اینفینیتی بود. این بازی بلاکچینی یکی از بازی هایی بوده که در طول سال ۲۰۲۱ موفق شده عملکرد بسیار موفقی داشته باشد.

داده ها نشان می دهند که توکن بومی اکسی اینفینیتی به نام AXS موفق شده با ۱۴۵٪ رشد قیمت خود را از کف قیمتی ۴۷.۹۲ دلار در ۲۱ سپتامبر به رکورد جدید ۱۱۸ دلار افزایش بدهد. همزمان با این افزایش قیمت، حجم معاملات نیز با رشدی نجومی از ۴۲۱ میلیون دلار به ۱.۹۵ میلیارد دلار صعود کرده است.

نمودار AXS

نمودار AXS

از جمله دلایل رشد AXS در طول دو هفته گذشته می توان به معرفی قابلیت استیکینگ برای توکن AXS، انتشار ایردراپ برای کاربران و افزایش محبوبیت بازی های درآمدزایی مبتنی بر بلاکچین اشاره کرد.

راه اندازی استیکینگ

رشد صنعت دیفای در سال ۲۰۲۱ توجه ویژه ای را بر توانایی هولدرها در استیک دارایی های خود به منظور فراهم کردن نقدینگی و کسب سود معطوف کرده است.

یکی از پروتکل هایی که سعی در بهره گیری از این پتانسیل داشته،‌ اکسی اینفینیتی بوده است که قابلیت استیکینگ را در ۳۰ سپتامبر راه اندازی کرد. داده ها نشان می دهند که این موضوع با استقبال چشمگیر کاربران رو به رو شده و در عرض فقط دو روز، در حدود ۹.۸ میلیون AXS استیک شده است.

استیکینگ

استیکینگ AXS

ایردراپ AXS

دلیل دوم در رشد اکسی اینفینیتی انتشار خبری در خصوص یک ایردراپ برای کاربران اولیه این پروتکل بود. اکسی اینفینیتی اعلام کرد که به کاربرانی که قبل از تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۲۰ در این پروتکل فعالیت داشته، هدایایی در قالب AXS اعطا خواهد کرد.

طبق اعلام این پروتکل، ۱۰ هزار آدرس واجد شرایط دریافت این ایردراپ هستند و کاربران براساس میزان فعالیتی که داشته اند، سهم خود را از این ایردراپ ۸۰۰,۰۰۰ واحدی دریافت خواهند کرد.

یکی از این کاربران خوش شانس شخصی به نام Artic بود که اعلام کرد ۴۹۰۵ واحد AXS دریافت کرده است. به کاربر دیگری به نام squarrre که در مقایسه با Artic فعالیت کمتری داشته،‌ ۶۸ واحد AXS تعلق گرفته بود.

افزایش محبوبیت بازی های کسب درآمد

یکی دیگر از دلایلی که در رشد اکسی اینفینیتی سهیم بوده، افزایش روزافزون محبوبیت بازی کسب درآمد بوده اند. با موفقیت و پتانسیل درآمدزایی که این دسته از بازی ها داشته اند، هر روز کاربران بیشتری به این بازی ها علاقه مند می شوند.

از دیگر پلتفرم های مشابه با اکسی اینفینیتی می توان به ایلوویم (ILV)، چین گاردینز (CGG) و مای نیبر الیس (ALICE) اشاره کرد.

 

آیا شما نیز از جمله دریافت کنندگان خوش شانس ایردراپ AXS بودید؟

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx