تحلیل و بررسی رشد ۷۲۰ درصدی پروژه ترا

تحلیل و بررسی رشد 720 درصدی پروژه ترا
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1337 نفر

تحلیل و بررسی رشد ۷۲۰ درصدی پروژه ترا

ترا یکی از پروژه هایی بوده که اخیرا بالاترین سطح تاریخی جدیدی برای خود ثبت کرده است. از جمله دلایل رشد این رمزارز می توان به پروژه دان و برنامه های آتی این پروژه اشاره کرد.

پروتکل ترا که بر ساخت یک سیستم پرداخت جهانی قدرت گرفته از استیبل کوین UST متمرکز است، اخیرا موفق شد تا سطح ۴۵ دلار صعود کند.

نمودار LUNA

نمودار LUNA

داده ها نشان می دهند که LUNA موفق شده از کف قیمتی ۵.۶۱ دلار در ۲۰ جولای قیمت خود را تا ۴۵ دلار در ۱۰ سپتامبر افزایش بدهد. این افزایش حاکی از رشد چشمگیر ۷۲۰ درصدی است.

ارزش کل قفل شده

ارزش کل قفل شده

با این رشد چشمگیر قیمت، ارزش کل قفل شده در پروتکل ترا نیز افزایش یافت و در ۵ سپتامبر به رکورد جدید ۷.۸۳ مییلیارد دلاری رسید. داده های دیفای لاما (Defi Llama) نشان می دهند که ترا از این منظر در جایگاه چهارم برترین بلاکچین قرار دارد.

پروژه دان

یکی از دلایلی که در رشد ترا تاثیر داشته، پروژه تامین مالی جدید دان (Project Dawn) بوده است. هدف از راه اندازی این پروژه کمک به بهبود زیرساخت های حیاتی و سرعت بخشیدن به رشد اکوسیستم عنوان شده است.

کلمبوس ۵

یکی دیگر از دلایلی که باعث شور و هیجان در ترا شده، آپگرید کلمبوس-۵ (Colombus-5) است. به گفته تیم توسعه دهنده، این آپگرید که برای ۲۹ سپتامبر برنامه ریزی شده، مهمترین آپگرید شبکه اصلی این پروتکل خواهد بود.

علاوه بر موارد فوق، توسعه اکوسیستم در رشد این پروتکل سهیم بوده است. با گسترش اکوسیستم پروتکل های دیفای مانند آلفا دیفای (AlphaDeFi) در ترا راه اندازی شده و نقدینگی جذب کرده اند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx