تعویق دوباره صندوق اسپات ETF توسط کمیسیون اوراق و بورس آمریکا

صندوف اسپات ETF
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1081 نفر

تعویق دوباره صندوق اسپات ETF توسط کمیسیون اوراق و بورس آمریکا

اگر تمام چیزی که برای کریسمس می‌خواهید، صندوف اسپات ETF بیتکوین است، زمان آن در حال به پایان رسیدن است.

تعویق دوبار صندوف اسپات

سازمان اوراق و بورس آمریکا (SEC) تصمیم در رابطه با دو پروپوزال صندوق های قابل معامله اسپات را به تعویق انداخت. یکی از آن‌ها که به Bitwise تعلق داشت و دیگری به گری اسکیل. SEC در حال حاضر ۴۵ روز دیگر وقت دارد تا صندوق های تراست ETP بیت کوین متعلق به شرکت Bitwise و تراست بیت کوین متعلق به گری اسکیل را قبول یا رد کند. اما گزینه سومی هم وجود دارد که آن، تعویق دوباره این تصمیم است.

تعریف صندوق اسپات و آتی ETF

ETFها سرمایه گذاری هایی هستند مانند سهام در مبادلات سنتی که آن‌ها را برای پس اندازکنندگان روزانه فراهم می کنند. به جای این که یک سهام منفرد را معرفی کنند، ETFها مجموعه‌ای از سهام یا دیگر دارایی‌ها را شامل می‌شوند.

در حالی که این آژانس همچنان ETF اسپات بیت کوین را نپذیرفته است ( این سازمان درخواست های VanEcK و WisdomeTree را در ۶ هفته اخیر رد کرده است)، اما امسال به چند صندوق ETF آتی بیت کوین اجازه فعالیت داده است. اما این دو صندوق با یکدیگر متفاوت هستند. یک صندوف اسپات ETF‌ بیت کوین مستقیما به قیمت بیت کوین اسپات در صرافی هایی مثل کوین بیس ( Coinbase) وابسته است. این صرافی ها جایی هستند که شما می توانید بیت کوین را با قیمت همان لحظه معامله کنید. صندوق های آتی ETF به بازارهای مشتقه وابسته هستند که در آن سرمایه گذاران از کاهش ریسک و/یا پیش بینی روند قیمت استفاده می کنند.

نظرات موافقان صندوق‌ اسپات

رئیس SEC اوایل امسال به شرگت‌ها تلگراف زد که صندوق‌های ETF آتی بیت کوین جدی تر گرفته خواهند شد. زیرا آن‌ها بر اساس قوانین متفاوتی از پروپوزال‌های ETF اسپات بنا شده اند. وی افزود زمانی که Company Act of 1940 با قوانین دیگر همراه می‌شوند; امنیت بیشتری برای سرمایه گذاران را در صندوق‌های تعاملی و ETFها فراهم می کند.

تا کنون; افراد زیادی مانند تام امر (Tom Emmer) و دارن سوتو (Darren Soto) گفته اند; دارایی‌های آتی ریسک بیشتری را برای سرمایه گذاران شامل می‌شوند. زیرا آن‌ها داده‌های پیچیده تری را برای محاسبه قیمت لازم دارند. یک نماینده در یک نامه باز به رئیس Gensler گفت:

ما از شما سوال می پرسیم که شما چگونه با سرمایه گذاری در صندوق‌های ETF آتی موافقید اما با همین سرمایه گذاری در صندوق‌های ETF اسپات  موافق نیستید؟

صندوق‌های ETF اسپات برای سرمایه گذاران محیط امن تری را فراهم می کنند زیرا مستقیما بر مبنای دارایی‌ها بنا شده است.

در حالی که Emmer، Soto و بقیه افراد تا قبل از کریسمس یک صندوق ETF‌ می‌خواستند، اما در حال حاضر آن‌ها مجبور هستند که صبر کنند. مگر این که معجزه کریسمس اتفاق بیفتد. SEC تا تاریخ ۲۴ دسامبر باید درمورد صندوق ETF تراست بیت کوین Kryptoin تصمیم گیری کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx