توکن BNT پروتکل بانکور (Bancor) بیش از ۸۶ درصد در طی دو روز رشد کرد!

توکن BNT پروتکل بانکور (Bancor) بیش 86 درصد در طی دو روز رشد کرد!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2214 نفر

توکن BNT پروتکل بانکور (Bancor) بیش از ۸۶ درصد در طی دو روز رشد کرد!

ارزش توکن پروتکل بانکور (Bancor) به نام BNT در طی دو روز به میزان ۸۶٪ رشد کرد. این توکن موفق شد قیمت خود را از ۱.۰۲ دلار به ۱.۹۱ دلار افزایش بدهد. لیست شدن BNT در صرافی کوین بیس و افزایش حجم DEX بانکور از جمله دلایلی بوده اند که باعث رشد این توکن شده اند.

به نظر می رسد که کاتالیزور اصلی رشد ۴۸ ساعته BNT صرافی کوین بیس باشد. زمانی که بیانیه این صرافی در خصوص لیست شدن BNT منتشر شد، ارزش این توکن به سرعت ۱۶٪ افزایش یافت و تا ۳.۷۰ دلار اوج گرفت.

بیانیه کوین بیس در خصوص BNT در ۱۶ دسامبر:

از امروز صرافی کوین بیس از آوه (AAVE)، بانکور (BNT) و سینتتیک (SNX) پشتیبانی خواهد کرد. کاربران کوین بیس از برنامه های این صرافی در اندروید و iOS می توانند برای خرید، فروش، تبدیل و ارسال و دریافت این رمزارزها استفاده کنند.

اگرچه این لیستینگ غیر منتظره به عنوان کاتالیزوری کوتاه مدت برای BNT بود، اما این ارز دیجیتال موفق شده از ماه نوامبر به روند صعودی خود ادامه بدهد.

توکن BNT پروتکل بانکور (Bancor) بیش 86 درصد در طی دو روز رشد کرد!

نمودار روزانه بانکور

بانکور چیست و چرا رشد می کند؟

بانکور را می توان به عنوان یک پلتفرم مبادلاتی غیر متمرکز (DEX) و بازارگردان خودکار (AMM) توصیف کرد. در شبکه بانکور هر کسی می تواند به ترید توکن های ERC 20 و سایر دارایی های دیجیتال در اکوسیستمی غیر متمرکز بپردازد.

با احیای دوباره دیفای، حجم و نقدینگی روزانه بانکور به طور مداوم افزایش یافته است. در ۱۹ نوامبر، بانکور اعلام کرد که این پروتکل به ارزش قفل شده ۶۰ میلیون دلاری دست یافته است:

ارزش قفل شده بانکور از ۶۰ میلیون دلار عبور کرده! هزاران بازی گردان هم اکنون حضور دارند، قرار گرفتن در معرض AMM یک طرفه؛ حفاظت از ضرر ناگهانی و استخراج نقدینگی BNT.

براساس داده های کوین مارکت کپ، طی ۲۴ ساعت گذشته بانکور معاملاتی به ارزش ۱۴ میلیون دلار را پردازش کرده است. برای یک پروتکل نقدینگی غیر متمرکز، حجم معاملاتی روزانه بالای ۱۰ میلیون دلار نسبتا زیاد محسوب می شود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx