رابرت کیوساکی: بیت کوین تا سال ۲۰۲۱ تا ۵۰ هزار دلار پیش خواهد رفت

رابرت کیوساکی: بیت کوین تا 50 هزار دلار پیش خواهد رفت
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2341 نفر

رابرت کیوساکی: بیت کوین تا سال ۲۰۲۱ تا ۵۰ هزار دلار پیش خواهد رفت

به گفته رابرت کیوساکی نویسنده کتاب پرفروش “پدر پولدار، پدر بی پول”، در سال ۲۰۲۱ بیت کوین تا ۵۰ هزار دلار پیش خواهد رفت.

کیوساکی اعتقاد دارد که حجم عظیمی از سرمایه نهادی وارد بازار بیت کوین در سال ۲۰۲۱ خواهد شد و همین موضوع باعث افزایش قیمت این ارز دیجیتال خواهد شد.

دلیل صحبت های کیوساکی در مورد علاقه نهادها به بیت کوین

علاوه بر سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و همچنین فلزات گرانبها،‌ کیوساکی از گذشته علاقه خاصی به نقره داشته است.

براساس میزان سرمایه ورودی به بیت کوین، کیوساکی به این موضوع اشاره می کند که بیت کوین زیر ۲۰ هزار دلار برای سرمایه گذاری ایده آل است. او گفت:

خوشحالم که بیت کوین خریدم. ایستگاه بعدی ۵۰ هزار دلار خواهد بود. حجم عظیمی از سرمایه سازمانی در سال ۲۰۲۱ از راه خواهد رسید. بیت کوین را زیر ۲۰ هزار دلار بخرید. اگر از خرید بیت کوین جا مانده اید، نقره بخرید. آینده برای بیت کوین و طلا و نقره و کارآفرینان روشن است.

اگر بیت کوین به ۵۰ هزار دلار برسد، ارزش بازار این ارز دیجیتال به ۹۲۸ میلیارد دلار خواهد رسید که در حدود ۱۰.۳ درصد از ارزش بازار طلا خواهد بود. در حال حاضر این رقم برابر با ۲.۹ درصد است.

بیت کوین به دلیل همبستگی کمی که با بازار سهام دارد برای رشد و افزایش قیمت خود در ماه های آینده در موقعیت مطلوبی قرار دارد.

دارایی های سنتی، مانند طلا، اغلب با افزایش ارزش سهام ایالات متحده افت می کنند. اما در مورد بیت کوین این مسئله صدق نمی کند. بیت کوین نشان داده که همبستگی نسبتاً کمی با سهام ایالات متحده دارد. از این رو، بیت کوین حتی زمانی که بازار سهام رشد کرده، روند صعودی چشمگیری داشته است.

همبستگی بیت کوین با طلا و بازار سهام

همبستگی بیت کوین با طلا و بازار سهام

به طور نمونه در ۲۴ ساعت گذشته بیت کوین شاهد رشدی ۴.۵ درصدی در ارزش خود بود. بیت کوین همراه با طلا هر دو رشد کردند. در حالی که بازارهای آسیایی و بازار سهام ایالات متحده شاهد کاهش در شاخص های خود بودند.

فقدان همبستگی بین بیت کوین و سهام ایالات متحده احتمالاً از دو عامل ناشی می شود. اول، هنگامی که دارایی های پرخطر رشد می کنند، بیت کوین از افزایش میل و اشتیاق سرمایه گذاران سود می برد.

دلیل دوم، بازارهای سهام در ماه های اخیر به دلیل تزریق بی سابقه نقدینگی توسط بانک های مرکزی رشد کرده اند. اوضاع مالی آرام به سود بیت کوین است چون سرمایه گذاران برای مقابله با تورم به سمت این نوع از دارایی ها سوق پیدا می کنند.

افزایش فعالیت تجاری CME و گری اسکیل

ارزش بازار آتی بیت کوین CME برابر با ۱.۰۷ میلیارد دلار است و پشت سر بازار آتی بایننس و OKEx قرار دارد.

داده ها همچنین نشان می دهند که تقاضا از سوی سازمان ها برای بیت کوین تا حدی زیاد است که پلتفرم های سازمانی از نظر حجم معاملاتی و سود باز از صرافی های مهمی پیشی گرفته اند.

ارزش دارایی های دیجیتال گری اسکیل در ۱۵ دسامبر از ۱۳ میلیارد دلار فراتر رفت که نشان می دهد سرمایه های عظیم سازمانی در حال ورود به بیت کوین است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx