توییتر سرویس تیپ جار را در اندروید آزمایش می کند

توییتر سرویس تیپ جار را در اندروید آزمایش می کند
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1305 نفر

توییتر سرویس تیپ جار را در اندروید آزمایش می کند

به گفته یک محقق حوزه فناوری اهل هنگ کنگ که جین منچون وانگ (Jane Manchun Wong) نام دارد، به نظر می رسد غول شبکه های اجتماعی توییتر در حال آزمایش سرویس پاداش دهی با بیت کوین در دستگاه های اندرویدی است.

این محقق که به کشف ویژگی های پنهان در برنامه های محبوب مشهور است، با توییت اسکرین شاتی اعلام کرده که توییتر در حال آماده کردن سرویس تیپ جار (Tip Jar) در اندروید است.

همانطور که می دانید توییتر در ماه مه، تحت عنوان سرویسی به نام تیپ جار به کاربران خود این امکان را داد که با پرداخت پاداش از خالقان و توسعه دهندگان محبوب خود حمایت کنند.

در ابتدا، ارسال پول فقط از طریق پلتفرم های متمرکز پرداختی همچون وینمو (Venmo)، پی پال و کش اپ (Cash App) ممکن بود. سپس در اواخر ماه آگوست، پرداخت های بیت کوینی مبتنی بر لایتنینگ نتورک (Lightning Network) به نسخه بتای توییتر افزوده شد.

لازم به ذکر است که توییتر پشتیبانی از بیت کوین برای سیستم عامل iOS را در ماه سپتامبر به صورت رسمی اعلام کرد و به تدریج این قابلیت را برای دستگاه های دیگر عرضه کرد. گفته می شود که شرکت استرایک (Strike) توسعه این فناوری جدید را بر عهده داشته است.

از آنجایی که سیستم‌ عامل اندروید ۷۲ درصد از سهم بازار تلفن های هوشمند را تصاحب کرده است، راه اندازی این ویژگی جدید برای کاربران اندرویدی می تواند پذیرش ارزهای دیجیتال را به سطح جدیدی ارتقا بدهد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx