ثروت ایلان ماسک ۸۶۱ میلیارد دوج کوین ارزش دارد

ثروت ایلان ماسک 861 میلیارد دوج کوین ارزش دارد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1365 نفر

ثروت ایلان ماسک ۸۶۱ میلیارد دوج کوین ارزش دارد

ایلان ماسک که موفق شده لقب ثروتمندترین مرد دنیا را به دست آورد، گفته می شود که ثروتی در حدود ۲۰۹ میلیارد دلار دارد. به عبارتی دیگر می توان گفت که ثروت او برابر با ۸۶۱ میلیارد دوج کوین است.

در حالی که ایلان ماسک امیدوار است این سرمایه هنگفت برای زندگی انسان ها در مریخ کافی باشد، برخی در کامیونیتی DOGE این رویا را دارند که روزی DOGE به ارز رسمی این سیاره سرخ تبدیل بشود.

یکی از این افراد در کامیونیتی دوج کوین به نام مت والس (Matt Wallace) به خود زحمت داده و ثروت ایلان ماسک را به DOGE تبدیل کرده است. وی با انتشار توییتی تخمین زده که معادل دوج کوینی ثروت ایلان ماسک با احتساب دارایی های او به دلار که معادل ۲۰۹.۴ میلیارد است، برابر با ۸۶۱ میلیارد DOGE ارزش دارد.

طبق توییت این یوتیوبر خوش ذوق، این مبلغ از دارایی های خالص وارن بافت (۱۰۱.۶ میلیارد دلار) و بیل گیتس (۱۳۲.۴ میلیارد دلار) بیشتر است.

ماسک که مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس است، پاسخ داد که امیدوار است ثروت فعلی او برای ایجاد یک سکونت گاه دائمی در این سیاره سرخ کافی باشد.

علاقه شدید ماسک به دوج

افراد بسیاری باور دارند که ماسک یکی از بزرگترین هولدرهای DOGE در جهان است. ماسک نیز اخیرا به این موضوع اذعان کرده که در این میم کوین محبوب سرمایه گذاری کرده است. با این حال، وی اطلاعات دقیقی از تعداد دارایی های دوج کوینی خود منتشر نکرده است.

اخیرا ماسک که ظاهرا با به دست آوردن این جایگاه بسیار خوشحال شده، با ارسال یک مدال نقره در توییتر به جف بزوس وی را به نوعی مسخره کرد.

در بخش کامنت ها،‌ برخی از دوج کوینرها توییت کردند که امیدوار هستند روزی DOGE به عنوان ارز رسمی مریخ انتخاب شود.

بر کسی پوشیده نیست که ایلان ماسک علاقه زیادی به این میم کوین محبوب دارد. همانطور که در ارزینجا خواندید، او حتی برای پسر خردسال خود نیز DOGE خریده است.

او همچنین اخیرا با همکاری با تیم توسعه دهنده دوج کوین، بر لزوم کاهش فی شبکه DOGE و اجرای نودها توسط کامیونیتی این آلت کوین تاکید کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx