وزارت خزانه داری امریکا خواستار افزایش هوشیاری صنعت کریپتو این کشور شد

وزارت خزانه داری امریکا خواستار افزایش هوشیاری صنعت کریپتو این کشور شد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1484 نفر

وزارت خزانه داری امریکا خواستار افزایش هوشیاری صنعت کریپتو این کشور شد

با افزایش حملات سایبری از نوع باج افزارها و نگرانی های دولت ایالات متحده در این خصوص، وزارت خزانه داری امریکا از فعالین صنعت کریپتو درخواست کرده که هوشیاری خود را برای مقابله با این نوع از حملات افزایش بدهند.

همانطور که می دانید هکرها با استفاده از باج افزارها کنترل سیستم ها و رایانه های قربانیان خود را بدست می گیرند و به نوعی تمامی فعالیت های آنها را مختل می کنند. پس از به دست گرفتن کنترل، آنها مبالغ هنگفتی را از قربانیان خود برای آزاد کردن دسترسی به سیستم های خود طلب می کنند.

افزایش حملات باج افزارها

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزارت خزانه داری امریکا در گزارش اخیر خود اعلام کرده که در شش ماهه اول سال جاری در حدود ۵۹۰ میلیون دلار به باج افزارها پرداخت شده است. این رقم حاکی از یک افزایش چشمگیر در مقایسه با ۴۱۶ میلیون دلار پرداخت شده در طول سال ۲۰۲۰ است.

در این گزارش آمده است که میانگین حجم ماهانه تراکنش های باج افزارها در سال ۲۰۲۱ برابر با رقم ۱۰۲.۳ میلیون دلار بوده است.

در این راستا، برای مقابله با حملات باج افزارها که مشکلات جدی برای امریکا ایجاد کردند، رییس جمهور جو بایدن آمادگی واحد امنیت سایبری این کشور را در راس اولویت های دولت خود قرار داده است.

خزانه داری امریکا در تلاش برای توقف استفاده از رمزارزها در پرداخت مطالبات باج افزارها، به فعالین صنعت کریپتو این کشور گفت که آنها مسئول مستقیم جلوگیری از معاملاتی هستند که در لیست تحریم های ایالات متحده قرار دارند.

در دستورالعمل جدید خود، وزارت خزانه داری امریکا تاکید کرده است که صنعت ارزهای دیجیتال نقش فزاینده ای در جلوگیری از سواستفاده افرادی دارد که با استفاده از رمزارزها به دنبال دور زدن تحریم ها هستند.

در این دستورالعمل همچنین از صرافی های رمزارزها درخواست شده که با استفاده از ابزارهای مکان یابی مانع از دسترسی این افراد به این پلتفرم ها برای پیشبرد اهداف خود بشوند.

لازم به ذکر است که ماه گذشته دولت بایدن صرافی هایی همچون Suex OTC و S.R.O را به دلیل ارائه دسترسی ها به هکرها تحریم کرد.

والی آدیممو (Wally Adeyemo)، معاون وزیر خزانه داری امریکا در بیانیه ای گفت:

وزارت خزانه داری در تلاش برای متوقف ساختن حملات باج افزارها است، اما ما به کمک شرکای بخش خصوصی برای جلوگیری از این فعالیت غیرقانونی نیاز داریم.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx