هوگان: شکست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در برابر ریپل لبز

هوگان: شکست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در برابر ریپل لبز
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 872 نفر

به گفته جرمی هوگان، کارشناس حقوقی ارزهای دیجیتال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ممکن است خود را به دلیل شکست در دعوی قضایی علیه ریپل لبز آماده کرده باشد.

در اوایل این هفته، قاضی سارا نتبرن به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده دستور داد تا اسناد مربوط به سخنرانی سال ۲۰۱۸ توسط ویلیام هینمن، مدیر سابق SEC را ارائه کند که این تصور را که کریس لارسن و برد گارلینگ‌هاوس مدیران ریپل معتقد بودند که XRP یک اوراق بهادار نیست و “به طور عینی نسبت به آن بی اعتنا” بودند را به چالش می کشد.

هینمن در این سخنرانی گفت که اتریوم (ETH) یک اوراق بهادار نیست و بنابراین مشمول مقررات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده نخواهد بود.

در یک ویدیوی جدید، هوگان به ۱۴۶،۰۰۰ مشترک یوتیوب خود یادآوری می کند که SEC استدلال می کرد که سخنرانی هینمن نظر شخصی او بوده است.

اکنون، هوگان می گوید که به نظر می رسد SEC در حال تغییر موقعیت خود است.

کمیسیون SEC اشتباه بزرگی مرتکب شد زیرا استدلال می کرد که سخنرانی هینمن نظر شخصی او بود و سپس به دلایلی نامعلوم، در این اقدام، موضع خود را تغییر داد.

 

همانطور که در پرونده دادگاه آمده است،

ادعای کمیسیون بورس و اوراق بهادار مبنی بر اینکه هدف از سخنرانی [هینمن] برای برقراری ارتباط با رویکرد مالی این شرکت برای قانون گذاری دارایی های دیجیتال است، با موضع قبلی کمیسیون بورس و اوراق بهادار هینمن مبنی بر اینکه این سخنرانی منعکس کننده دیدگاه های شخصی او بود، مطابقت ندارد.

به گفته جرمی هوگان، تغییر در موضع SEC می تواند دفاع منصفانه ریپل را تقویت کند، که این شرکت استدلال می کند که تنظیم کننده در ارائه “اخطار منصفانه” مبنی بر نقض قانون کوتاهی کرده است.

SEC حتی نمی تواند مستقیماً بفهمد که آیا سخنرانی نظر شخصی او بوده یا شاید تنها یک راهنمایی کلی بوده، همچنین آنها حتی نمی توانند آن را در یک دادخواست حقوقی با پیش بینی های زیادی که در آن انجام شده است به درستی دریافت کنند. با این اوضاع ریپل باید از کجا می‌دانست؟

 

SEC برای اولین بار در دسامبر ۲۰۲۰ از ریپل لبز شکایت کرد و ادعا کرد که شبکه پرداخت رمزارزی XRP را به عنوان یک اوراق بهادار ثبت نشده فروخته شده است.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx