جوزف لوبین (Joseph Lubin) هم موسس اتریوم و بنیانگذار ConsenSys

جوزف لوبین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2069 نفر

جوزف لوبین (Joseph Lubin) هم موسس اتریوم و بنیانگذار ConsenSys

نقل قول:

ارز دیجیتال لیبرا مانند یک گرگ متمرکز در لباس گوسفندی غیر متمرکز است.

بیوگرافی:

جوزف لوبین (Joseph Lubin)، یکی از تکنسین های سابق وال استریت است، که به یکی از تأثیرگذارترین افراد در فضای بلاکچین تبدیل شده است. لوبین که قبلاً مدیر عامل اتریوم بود، در ادامه فعالیت های حرفه ای خود ConsenSys را تأسیس کرد. ConsenSys یک استودیوی تولیدی است که از شبکه ای از پروژه ها و تیم ها با هدف توسعه برنامه های اصلی و زیرساختی بلاکچین اتریوم تشکیل شده است.

جوزف لوبین در سال ۲۰۱۹:

سال ۲۰۱۸ سال خوبی برای ConsenSys نبود. در اواخر سال ۲۰۱۸ این شرکت مجبور شد در طی بازار نزولی آن سال که به زمستان ارزهای دیجیتال معروف است، در حدود ۱۶٪ از کارکنان خود را به دلیل رکود بازار اخراج کند.

در سال ۲۰۱۹ ConsenSys بر روی پروژه هایی که در زیرساخت حیاتی اتریوم فعالیت نمی کردند، متمرکز شد. در ماه سپتامبر، لوبین اعلام کرد که ConsenSys به کنسرسیوم پروژه های هایپرلجر (Hyperledger) خواهد پیوست. هدف از پیوستن به این کنسرسیوم تمرکز بر روی توسعه شیوه ها و پل های ارتباطی بین بلاکچین هایپرلجر و اتریوم عنوان شده بود.

در ماه ژوئن، هنگامی که پروژه لیبرا فیسبوک سر و صدای زیادی به پا کرده بود، لوبین با انتقاد از طراحی این توکن، لیبرا را “گرگی متمرکز در لباس یک گوسفند غیرمتمرکز” توصیف کرد.

در ماه نوامبر، هنگامی که چین فعالیت های خود را در خصوص ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) خود اعلام کرد، لوبین ابراز امیدواری کرد که این ارز جدید به گونه ای طراحی شود که امکان همکاری با بلاکچین های باز و بدون نیاز به مجوز مانند اتریوم را فراهم کند.

جوزف لوبین در سال ۲۰۲۰:

با توجه به اینکه سال ۲۰۱۹ سالی پر از تغییر جهت و سازگاری برای ConsenSys بود، از این شرکت انتظار می رود که به جای توسعه پروژه های متعدد بدون مدل های تجاری خودپایدار، تمرکز خود را به توسعه زیرساخت و پروتکل ها منعطف کند. همچنین پیش بینی می شود که لوبین و ConsenSys برای مشارکت استراتژیک با محوریت توسعه بلاکچین و همکاری با دیگر شبکه های بلاکچین تلاش کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx