جک دورسی از یک صندوق دفاع قانونی بیت کوین رونمایی کرد

جک دورسی از یک صندوق دفاع قانونی بیت کوین رونمایی کرد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1034 نفر

جک دورسی از یک صندوق دفاع قانونی بیت کوین رونمایی کرد

جک دورسی، بنیانگذار و مدیرعامل سابق توییتر، اعلام کرده به منظور دفاع قانونی از بیت کوین قصد راه اندازی یک صندوق را دارد.

بر اساس بیانیه منتشر شده این صندوق، “صندوق دفاع قانونی بیت کوین” نامگذاری شده است. به گفته دورسی، این صندوق با مشارکت الکس مورکس (Alex Morcos)، هم بنیانگذار چینکد لبز (Chaincode Labs)، و استاد دانشگاه ساسکس، مارتین وایت (Martin White) راه اندازی خواهد شد.

هدف از راه اندازی این صندوق ارائه دفاع قانونی از توسعه دهندگان بیت کوین است که در حال حاضر با مشکلات قانونی و دعوی دست و پنجه نرم می کنند.

در ایمیل ارسالی توسط جک دورسی به توسعه دهندگان بیت کوین عنوان شده است که دعوی قضایی و تهدیدهای مستمر اثرگذار بوده اند. و به دلیل عدم وجود حمایت قانونی، متهمان در حال تسلیم شدن هستند.

همچنین در این بیانیه، این صندوق به عنوان یک نهاد غیرانتفاعی معرفی شده که هدف آن به حداقل رساندن مشکلات قانونی است که باعث دلسردی توسعه دهندگان از توسعه فعال بیت کوین و پروژه های مرتبط با آن می شود.

در ابتدا، این صندوق از داوطلبان و وکلای پاره وقت برای رسیدگی به مشکلات توسعه‌ دهندگان تشکیل خواهد شد. با این حال، در ایمیل ارسالی عنوان شده است که هیئت مدیره این صندوق مسئول انتخاب شکایت ‌ها و دفاع از متهمان خواهد بود.

جک دورسی همچنین اعلام کرده که در حال حاضر، این صندوق به دنبال جمع آوری پول بیشتر برای پیشبرد اهداف خود نیست. اگر چه در صورت نیاز و برای اقدامات قانونی بیشتر یا پرداخت هزینه کارکنان، ممکن است این مهم در دستور کار هیئت مدیره قرار بگیرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx