جی پی مورگان: سرمایه گذاران پس از سقوط بیت کوین به طلا روی می آورند!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1242 نفر

جی پی مورگان: سرمایه گذاران پس از سقوط بیت کوین به طلا روی می آورند!

جی پی مورگان JPMorgan سرمایه گذار و بانکدار بزرگ آمریکایی، در یادداشت تحقیقاتی خود گفته است که سرمایه گذاران پس از سقوط بیت کوین به سطح قیمتی ۳۰،۰۰۰ دلار، به طلا گرایش پیدا کرده اند.

طبق این تحقیقات،‌ بی ثباتی شدید و نوسان قیمت بیت کوین ممکن است سرمایه گذاران بزرگ و نهادی را به سمت دارایی امنی مانند طلا سوق دهد.

تحلیلگران تحقیقاتی این غول بانکی، گزارش داده اند که سرمایه گذاران در آخرین فروش های خود در بازار ارزهای دیجیتال، از بیت کوین روی گردانده اند و سرمایه خود را به طلا تبدیل کرده اند.

این مطالعه تحقیقاتی می گوید:

“تصویری که این جریان افت بیت کـوین از خود بر جای گذاشته است، همچنان رو به نابودی است و بازارهای آتی بیت کـوین، بطور پیوسته و سریع در حال سقوط است.”

در گزارش Business Insider که امروز منتشر شد، به این موضوع تحقیقاتی جی پی مورگان اشاره شده است که طی چند ماه گذشته تغییراتی در استراتژی های ارز دیجیتالی سرمایه گذاران بزرگ ایجاد شده و در طی آن در فصل اول سال ۲۰۲۱، تبدیل وجه نقد و سرمایه به بیت کوین به تدریج کند شده و در اواخر ماه آوریل، منفی شده است.

محققان می گویند که کاملاً روشن نیست که چرا این اتفاق افتاده است. یکی از احتمالات این است که نوسانات شدید بیت کـوین، که به ویژه در چند روز گذشته کاملاً مشهود بود؛ با ترس از تورم، همراه بوده است و جذابیت بیت کـوین را کمتر کرده است.

لازم به ذکر است که حرکت بیت کـوین در بلند مدت هنوز مثبت است، زیرا هنوز خیلی زود است که بگوییم این ارز دیجیتال بیش از حد فروخته شده است. اما آنچه که قابل توجه است این می باشد که اخیرا خروج از بیت کوین و ورود به طلا بوده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx