خبر خوشی دیگر برای ماینرهای ارز دیجیتال

خبر خوش برای ماینرهای ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2800 نفر

خبر خوشی دیگر برای ماینرهای ارز دیجیتال

ماینرهای ارز دیجیتال که طی سال های اخیر مصرف برق قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند، بیش از پیش زیر ذره بین مسئولان قرار گرفته اند. سخنگوی صنعت برق، مصطفی رجبی مشهدی، در خصوص میزان مصرف برق توسط ماینرها به خبرگزاری موج گفت:

طبق تصمیماتی که سال گذشته در خصوص تعرفه برق مصرفی برای استخراج ارزهای دیجیتال توسط ماینرها گرفته شد، ماینرها باید به ازای هر کیلووات ساعت ۹۶۰ تومان و برای ماه های غیر گرم ۴۸۰ تومان سالانه پرداخت می کردند.

وی در ادامه افزود که شرکت هایی که در حوزه استخراج ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند، باید در بازه زمانی خاصی فعالیت خود را متوقف کنند. به گفته وی:

براساس تصمیم اتخاذ شده توسط وزارت نیرو، این شرکت ها باید سالانه ۲۰۰ الی ۳۰۰ ساعت از مصرف برق خودداری کنند که مدت زمان دقیق مصرف متعاقبا اعلام خواهد شد.

آقای مشهدی افزود که هم اکنون حدود ۳۰۰ مگاوات برق از شبکه برای استخراج ارز به شرکت ها اختصاص داده شده است و مقرر شده است که برای متقاضیانی که در طرح بهینه سازی مصرف برق شرکت می کنند،‌ امکان استفاده از برق برای استخراج ارزهای دیجیتال وجود داشته باشد.

برای نمونه شرکت در طرح استفاده از کولرهای گازی بهینه که موجب کاهش مصرف برق شده است از جمله طرح هایی است که امکان استفاده از برق صرفه جویی شده را در بلاک چین برای ماینینگ فراهم ساخته است، اما باید بهای برق صنعتی که برای هر کیلو وات ساعت در حدود ۷۰ تومان است را پرداخت کنند.

جزییات چگونگی مشارکت در طرح بهینه سازی مصرق برق

وی درباره چگونگی مشارکت در طرح فوق افزود:

متقاضیان می توانند تا پایان شهریور برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کنند. هدف این طرح صرفه جویی به میزان ۱۶۰۰ کیلووات ساعت به ازای هر کولر است. ماینرها می توانند برق صرفه جویی شده را برای استخراج ارز استفاده کنند. اما برام انجام این کار، آنها مستلزم دریافت مجوز از وزارت صنعت هستند.

دیروز هم درباره ی مصرف برق ماینینگ خبر دیگری منتشر شد که می تواند نویدبخش تسهیل فرایند استخراج شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx