مژده مدیرعامل توانیر به ماینرها!

مژده مدیرعامل توانیر به ماینرها!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2899 نفر

مژده مدیرعامل توانیر به ماینرها!

محمدحسن متولی زاده، مدیرعامل توانیر روز شنبه در رسانه ملی به موضوع درنظر گرفتن سیاست های تشویقی و تنبیهی برای مشترکان در حوزه های مختلف در راستای صرفه جویی در مصرف برق و کاهش هزینه ها اشاره کرد و گفت:

در تمام دنیا برای مشترکان برق در خصوص صرفه جویی در مصرف، سیاست های تشویقی و تنبیهی اتخاذ می گردد. ما نیز در وزارت نیرو، براساس تجارب سالهای گذشته، این سیاست ها را اجرا کرده و برای آن دسته از مصرف کنندگانی که در ساعات گرم روز و ساعات ،‌ مصرف خود را کاهش دادند، پاداش هایی در نظر گرفتیم.

با اجرای این سیاست ها و همکاری مصرف کنندگان، در حدود ۳۵۰ میلیارد تومان پاداش به صنایع اعطا شد و کشاورزانی که مصرف برق خود را هم سو با این طرح تنظیم کردند و از مصرف در ساعات گرم روز خودداری کردند، ۲۰ ساعت برق رایگان دریافت کردند.

آقای متولی زاده افزود:

با اتخاذ و اجرای طرح های تشویقی و تنبیهی، خوشبختانه میزان مصرف برق در ساعات پیک مصرف در دو سال متوالی تنها یک درصد رشد داشت و مشکل خاصی را برای صنعت برق و انرژی ایجاد نکرد.

وی همچنین به طرح امید که مخصوص مشترکان خانگی است اشاره کرد و گفت:

الگوهای به کارگرفته شده در این طرح از عملکرد مصرف خود مشترکین در سال های گذشته تهیه شده و آن دسته از خانوارهایی که بتوانند مصرف برق خود را به زیر ۱۰۰ کیلو وات ساعت در ماه نگه دارند می توانند از تخفیف صد در صدی در بهای برق یرخوردار شوند.

برق ماینینگ

اعلام تخفیف ۱۰۰ درصدی از سوی آقای متولی زاده خبری خوبی برای ماینرها بنظر می رسد. آنها می توانند با رعایت نکات صرفه جویی، میزان مصرف برق خود را مدیریت کرده و از تخفیف های در نظر گرفته شده بهره مند شوند. پیشتر نیز این سازمان خبر از طرح های تخفیفی برای ماینرها با سرمایه گذاری بر روی پروژه های برقی داده بود. با تعیین تعرفه برای استخراج، بحث های زیادی درباره ی صرفه ی اقتصادی استخراج مطرح شد. شاید این طرح ها بتواند این مشکل را تا حدودی مرتفع کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx