داوینچی کاپیتال درخواست غرامتی ۱۰۰ میلیون دلاری از تلگرام کرده است!

داوینچی کاپیتال درخواست غرامتی 100 میلیون دلاری از تلگرام کرده است!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1374 نفر

داوینچی کاپیتال درخواست غرامتی ۱۰۰ میلیون دلاری از تلگرام کرده است!

براساس گزارش ها، داوینچی کاپیتال (Da Vinci Capital) یکی از سرمایه گذاران اصلی در عرضه اولیه ۱.۷ میلیارد دلاری تلگرام، به دلیل راه اندازی ناموفق شبکه باز تلگرام (Telegram Open Network) یا همان TON، از این شرکت درخواست غرامت کرده است.

طبق گزارش فوربز روسیه (Forbes Russia)، داوینچی کاپیتال نامه ای را به مدیرعامل تلگرام، پاول دوروف، ارسال کرده و اعلام کرده که این صندوق در حال برنامه ریزی برای اقدام قانونی علیه TON و تلگرام است.

براساس این گزارش به نقل از منابع ناشناس نزدیک به داوینچی، این صندوق درخواست غرامتی ۱۰۰ میلیون دلاری از تلگرام و سایر شرکت های حاضر در این عرضه اولیه کرده است. طبق این گزارش، تلگرام اکنون دو هفته برای پرداخت این غرامت فرصت دارد. در غیر این صورت، این شرکت علیه تلگرام در لندن شکایت خواهد کرد.

توقف پروژه Gram

تلگرام پس از یک نبرد حقوقی طولانی مدت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، عرضه اولیه توکن Gram خود را در سال ۲۰۲۰ رسما متوقف کرد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده شرکت تلگرام را به نقض قوانین اوراق بهادار ایالات متحده با اجازه دادن به سرمایه گذاران آمریکایی برای شرکت در عرضه اولیه توکن خود در سال ۲۰۱۸ متهم کرد.

در ژوئن ۲۰۲۰، دادگاهی در ایالات متحده در حکمی اعلام کرد که تلگرام باید مبلغ ۱.۲ میلیارد دلار جمع آوری شده را به سرمایه گذاران این پروژه بازگرداند. به عنوان بخشی از طرح بازپرداخت تلگرام، قبل از رای دادگاه برخی از سرمایه گذاران ۷۲٪ از سرمایه خود را از این شرکت دریافت کردند.

در این طرح بازپرداخت، سرمایه گذاران می توانستند ۷۲٪ از سرمایه خود را به طور فوری یا ۱۱۰٪ مبلغ خود را در ۱۲ ماه آینده تا آوریل سال ۲۰۲۱ دریافت کنند.

با اینکه گفته می شود اکثر سرمایه گذاران طرح بازپرداخت ۷۲ درصدی را انتخاب کردند، اما هنوز مشخص نیست چه تعداد منتظر دریافت طرح بازپرداخت ۱۱۰ درصدی هستند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx