در این هفته مراقب این پنج ارز دیجیتال باشید

در این هفته مراقب این پنج ارز دیجیتال باشید
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2694 نفر

در این هفته مراقب این پنج ارز دیجیتال باشید

سرمایه ی موجود در بازار ارز دیجیتال به ۳۰۰ میلیارد دلار رسید که این اتفاق خوبی است و خبر از علاقه ی بیشتر سرمایه گذاران به این بازار است. بیت کوین  و اتر در این چند روزه رشد قابل توجهی داشته اند. رشد اتریوم به شکل ناگهانی یی اتفاق افتاد که باعث شد بسیاری از سرمایه گذاران فرصت خرید در قیمت پایین تر را از دست بدهند.

بیت کوین

بیت کوین رشد قابل توجهی داشته است. البته خرس ها و گاو ها شدیدا در تلاش هستند تا دست برتر را داشته باشند. البته فعلا اوضاع به نفع گاو ها است. تحلیل ها نشان می دهد که گاو ها در تلاش هستند تا قیمت را به بالای ۱۱۰۰۰ دلار برسانند. ولی خرس ها سعی دارند تا از این اتفاق جلوگیری کنند.

در حال حاضر بیت کوین در دامنه ی ۹۸۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار قرار دارد. این نشانه ی خوبی است. چون به این معنا است که خرس ها نتوانسته اند خیلی کاری پیش ببرند.

اتریوم

بعد از حدود دو ماه ثبات، ملکه ی ارزهای دیجیتال توانست جهش قیمتی خوبی را تجربه کند. پیش بینی می شود اتر یک اصلاح را تجربه کند اما بعد از آن به روند صعودی خودش ادامه دهد. اگر گاو ها بتوانند قیمت را به بالای ۳۲۰ دلار ببرند، باید منتظر قیمت ۳۶۶ دلار باشیم. اگر خرس ها قیمت را زیر میانگین متحرک ۲۰ روزه بیاورند، باید منتظر ثبات چند روزه قیمت باشیم.

کاردانو

کاردانو به بالای مثلث متقارن رفت. قیمت فعلی آن بالا ترین قیمت در ۵۲ هفته ی اخیر است. البته معمولا وقتی الگوی رفتاری (مثلث متقارن) بهم میریزد، باید شاهد ریزش قیمت باشیم. اگر نه، احتمالا تا چند روز ثبات قیمت خواهیم داشت.

مونرو

یکی دیگر از ارزهایی که باید در این هفته مراقب تغییراتش باشیم، این ارز است. طی دو ماه اخیر قیمت در حدود ۶۰ تا ۷۰ دلار ثابت باقی مانده بود. اما در این چند روزه شاهد قدرت گرفتن گاوها و رفتن به قیمت بالای ۷۰ دلار بودیم. 

قیمت این ارز تا حدود ۸۰ دلار بالا رفت. اما به نظر می رسد خیلی دوام نیاورد. اگر قیمت بتواند تا ۸۵ دلار بالا برود، باید شاهد مونروی ۹۵ دلاری باشیم. اگر نه، احتمالا قیمت تا ۷۰ دلار پایین می آید.

کریپتو دات کام

قیمت این ارز کماکان روند افزایشی به خود گرفته است. هر دو میانگین متحرک آن نیز در حال صعود هستند. اگر این روند حفظ شود، باید منتظر قیمت ۰.۱۷ دلاری و سپس ۰.۲ دلاری باشیم. البته اگر گاو ها موفق به حفظ این قیمت نشوند، اصلاح، ثبات قیمت و حتی ریزش آن تا ۰.۱۴ دلار ممکن است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx