تحلیلی جامع اما کوتاه بر بیت کوین و ۹ رمز ارز مهم بازار

تحلیلی جامع اما کوتاه بر بیت کوین و 10 ارز دیجیتال مهم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2761 نفر

تحلیلی جامع اما کوتاه بر بیت کوین و ۹ رمز ارز مهم بازار

بیت کوین نظر بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. طی این چند روز نیز بیشترین سرمایه بازار را به خود اختصاص داده است. با کاهش ارزش ارزهای فیات، سرمایه گذاران به سمت دارایی های دیگری مثل طلا رفته اند. همین موضوع قیمت جهانی طلا را بالا برد. گرچه رمز ارز ها خیلی برای سرمایه گذاران شناخته شده نیستند، با این حال حجم سرمایه ی موجود در این بازار نیز بالا رفت. البته با افزایش محبوبیت این ارزها، اگر بتوانند مقدار بیشتری از سرمایه ها را به خود جلب کنند، شاهد روزهای خوبی خواهیم بود.

بیت کوین

اگر اتفاقی که در تحلیل قبلی از آن صحبت کرده ایم رقم نخورد، می توانیم شاهد سه اتفاق کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای پادشاه ارزهای دیجیتال باشیم. با بالا بودن حجم خرید بیت کوین، باید شاهد قیمت تا حدود ۱۱۸۰۰ دلار باشیم. چرا که شاهد الگوی رفتاری مثلث افزاینده ی گاوی هستیم.

همچنین در میان مدت هم باید منتظر قیمت ۱۶۹۹۷ دلار  باشیم. در دراز مدت هم افزایش قیمت تا ۲۸۸۰۰ دلار قابل انتظار است. البته باز هم لازم به ذکر است که نباید مقدار فروش از خرید پیشی بگیرد. برای همین باید بسیار زیاد مراقب این باشیم که حجم خرید از فروش بیشتر باشد. در غیر این صورت قیمت قطعا به زیر ۱۰۰۰۰ دلار ریزش می کند.

اتریوم

درباره ی ملکه ی ارزهای دیجیتال، باید منتظر یک اصلاح قیمت باشیم. پس از آن احتمالا اتریوم به روند افزایشی خود ادامه می دهد. ۳۶۶ دلار و سپس ۴۸۰ دلار برای اتریوم مورد پیش بینی است.

ریپل

احتمالا این ارز تا ۰.۲۵ دلار بالا میرود. البته به شرط آن که خرس ها نتوانند روند کاهشی آغاز کنند. اگر این روند شروع شود، قیمت تا ۰.۱۸ دلار پایین می آید.

بیت کوین کش

این ارز دیجیتال مقاومت ۲۶۰ دلاری را رد کرد. این امر بیانگر اشتیاق گاوها برای ادامه ی خرید است. قیمت بعدی مورد انتظار ۲۸۰ دلار است. البته اگر گاو ها نتوانند این روند صعودی تا ۲۸۰ دلار را حفظ کنند، احتمالا قیمت تا ۲۶۰ پایین می آید و مدتی روی این قیمت باقی می ماند.

بیت کوین اس وی

این ارز مقاومت ۲۰۰ دلاری را شکسته است که نشانه ی خوبی است. احتمالا گاوها تلاش کنند تا این قیمت را به ۲۲۷ برساند. اگر قیمت به ۲۲۷ دلار برسد، یک روند صعودی تا ۳۰۸ دلار مورد انتظار است.

کاردانو

این ارز سطح مقاومت ۰.۱۳۸ دلار را رد کرده است. هدف این ارز قیمت ۰.۱۷ دلاری است. البته خرس ها در تلاش هستند تا قیمت را به۰.۱۳ و ۰.۱۲ برسانند. 

لایت کوین

درباره ی لایت کوین، جنگ بین گاوها و خرس ها نسبتا شدید است. خرس ها توانستند قیمت را زیر ۴۶ دلار بیاورند. اما موفق به حفظ آن نشدند. گاوها در تلاش هستند تا قیمت را به ۵۲ و سپس ۶۴ دلار رسانند. احتمالا وضعیت فعلی بین گاوها و خرس هاچند روزی ادامه داشته باشد.

کریپتو دات کام

این رمز ارز روند صعودی دارد. گرچه وقتی به ۰.۱۵۸ دلار رسید، به علت اینکه عده ای قصد برداشت سود خود را کردند،قیمت تا ۰.۱۵۳ دلار کاهش پیدا کرد. اما گاوها دوباره به روند صعودی جان دادند.

اگر گاوها بتوانند قیمت را تا ۰.۱۵۸ بالا ببرند و تثبیت کنند، انتظار یک رالی قیمت تا ۰.۱۷دلار را داریم.

بایننس کوین

گاوها شدیدا در حال دفاع از سطح ۱۸ دلاری ارز رسمی صرافی بایننس هستند. اگر موفق شوند تا قیمت را به سمت بالا حرکت دهند، باید منتظر قیمت ۲۰ دلاری باشیم. البته این امکان وجود دارد که قیمت از ۱۸ دلار هم پایین تر بیاید. این اتفاق خوبی نیست!

ایاس

ایاس در بازه قیمتی ۲.۳۳ تا ۲.۸۳ قرار دارد. اگر گاوها این بازه را رد کنند، احتمالا قیمت را به ۳.۱ می رسانند. اگر قیمت به ۳.۱ برسد، یک روند صعودی تا ۳.۸ دلار آغاز می شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx