دش (Dash) به روزرسانی های جدیدی را برای پلتفرم خود به زودی منتشر خواهد کرد

دش (Dash) به روزرسانی های جدیدی را برای پلتفرم خود به زودی منتشر خواهد کرد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2189 نفر

دش (Dash) به روزرسانی های جدیدی را برای پلتفرم خود به زودی منتشر خواهد کرد

گروه Dash Core اعلام کرده است که قصد انتشار به روزرسانی های جدیدی برای پلتفرم دش (Dash) و همچنین برنامه کیف پول تلفن هوشمند DashPay دارد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده، Dash کار توسعه نسخه ۰.۱۷ پلتفرم خود را به مرحله شبکه آزمایشی (تست نت) رسانده است. در ماه جولای سال ۲۰۲۰ گزارش شده بود که این گروه قصد دارد شبکه آزمایشی پلتفرم خود را تا پایان سال منتشر کند.

در این اطلاعیه گروه دش اعلام کرده که محیط شبکه آزمایشی پنج برابر بزرگتر از Evonet است که تقریباً منحصراً متعلق به گروه Dash Core است. دانا علیبرندی (Dana Alibrandi)، رئیس محصولات دش در این خصوص گفت:

این بزرگترین بکارگیری پلتفرم دش است و در نتیجه، انتشار این به روزرسانی مهمترین نقطه عطف در تحقق چشم انداز بلند مدت دش برای مورد استفاده قرار گرفتن در گستره وسیع است.

ویزگی های به روزرسانی نسخه ۰.۱۷

جزئیات منتشر شده به روزرسانی نسخه ۰.۱۷، نشان می دهد که یک آسیب پذیری اعتبار سنجی برطرف شده و این به روزرسانی همچنین شامل ویژگی هایی برای بهبود پشتیبانی کامل از مشتری می شود.

درحالی که هنوز نسخه ۰.۱۷ در مرحله تست نت قرار دارد، گروه دش اعلام کرده است که کار بر روی توسعه نسخه ۰.۱۸ در دستور کار بعدی این گروه قرار دارد.

این آپگرید که برای اواخر ژانویه یا اوایل فوریه برنامه ریزی شده است، باعث بهبود پروتکل برای کاربران و همچنین بهبود عملکرد برنامه های سیستم عامل های اندروید و iOS در پلتفرم دش خواهد شد.

همچنین دش از انتشار DashPay در مرحله آلفای عمومی خبر داد. DashPay یک کیف پول پرداخت ارزهای دیجیتال است که از طریق خدمات پلتفرم Dash Platform Name، خواندن آدرس ها توسط کاربران را ممکن می سازد.

در حالی که برخی از کسب و کارهای ارزهای دیجیتال خدمات قابل خواندن بودن آدرس توسط کاربران را برای معاملات درون اکوسیستم بسته کیف پول ارائه می دهند، گروه دش ادعا کرده که خدمات ارائه شده توسط این گروه در این زمینه از ویژگی های بومی بلاکچین دش است.

از دیگر ویژگی ها می توان به لیست مخاطبان و آواتار اشاره کرد که به گفته این شرکت به سهولت پرداخت کمک می کند. راه اندازی کامل این کیف پول برای اواخر سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است.

 

همراه ما  باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx