شرکت گری اسکیل (Grayscale) در ۱ ژانویه بیش از ۱۲ میلیون واحد XRP خرید

شرکت گری اسکیل (Grayscale) در 1 ژانویه بیش از 12 میلیون واحد XRP خرید
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2528 نفر

شرکت گری اسکیل (Grayscale) در ۱ ژانویه بیش از ۱۲ میلیون واحد XRP خرید

خبر دامپ ریپل (XRP) توسط شرکت گری اسکیل (Grayscale) که بر اساس داده های Bybt منتشر شده بود، تیتر بسیاری از نشریات و رسانه ها بود. با این حال، سخنگوی این شرکت تمام این ادعاها را رد کرد.

با بررسی دارایی های تحت مدیریت هولدینگ سرمایه گذاری گری اسکیل، اکنون مشخص شده است که هیچ مقدار قابل توجهی از XRP در ۷ روز گذشته از این شرکت دامپ نشده است. سخنگوی شرکت گری اسکیل در بیانیه ای رسمی در این خصوص گفت:

اظهاراتی که در خصوص فروش مقادیر بالایی از دارایی های دیجیتال ما منتشر شده نادرست و غلط است. هر گونه کاهشی که در تراست ریپل ما ایجاد شده به دلیل کاهش ارزش این رمزارز بوده است.

برخلاف بسیاری از صرافی ها و پلتفرم ها که به دنبال شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، XRP را از لیست ارزهای خود حذف کردند و یا نسبت به فروش این ارز دیجیتال اقدام کردند، شرکت مدیریت دارایی های دیجیتال گری اسکیل در ۱ ژانویه بیش از ۱۲ میلیون واحد XRP خرید.

دارایی XRP گری اسکیل

حذف شدن XRP از صرافی ها

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از شرکت ریپل و مدیران اجرایی اش به دلیل فروش غیرقانونی اوراق بهادار به ارزش ۱.۳ میلیارد دلار شکایت کرد. بعد از اعلام این خبر، صرافی های مستقر در امریکا و یا صرافی هایی که به مشتریان امریکایی خدمات ارائه می دادند، XRP را از لیست ارزهای خود حذف کردند.

به این ترتیب XRP بیش از ۷۰٪ از ارزش خود را از دست داد که یکی از بزرگترین شکست های تاریخ تاکنون توصیف شده است. با این وجود بسیاری از شرکای تجاری ریپل مانند هولدینگ SBI از این شرکت حمایت کردند. این شرکت ها با اعتقاد به این موضوع که حجم بالایی از تجارت ریپل در خارج از آمریکا واقع شده است، باور دارند که اتفاقات اخیر نباید باعث نگرانی شدید این شرکت بشود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx