دلار دیجیتال چه تاثیری می تواند بر بازار کریپتو داشته باشد؟

دلار دیجیتال چه تاثیری می تواند بر بازار کریپتو داشته باشد؟
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1032 نفر

دلار دیجیتال چه تاثیری می تواند بر بازار کریپتو داشته باشد؟

برخی از تحلیلگران معتقدند که دلار دیجیتال با پشتوانه فدرال رزرو می تواند برای ارزهای دیجیتال دردسرساز باشد. و حتی باعث نابودی شرکت هایی همچون پی پال بشود.

با این حال، مایکل ساننشاین (Michael Sonnenshein)، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گری اسکیل اینوستمنتس (Grayscale Investments) کاملا با این دیدگاه مخالف است.

وی در مصاحبه اخیر خود با شبکه CNBC به این موضوع پرداخت. وی گفت که این ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) حتی می تواند باعث رشد و پذیرش هر چه بیشتر رمزارزها از جمله بیت کوین شود. وی در این خصوص گفت:

ما در واقع معتقدیم که ظهور یک دلار دیجیتال یا یک دارایی دیجیتال با پشتوانه فدرال رزرو می تواند به عنوان یک کاتالیزور برای سرمایه ‌گذاران در فکر کردن در مورد برنامه ‌های غیرمتمرکز عمل کند. به عنوان نمونه، شرکت‌ هایی مانند پی پال در حال استفاده از پروتکل‌ های غیرمتمرکز مانند بیت ‌کوین در مدل های کسب‌ و کاری خود هستند. به اعتقاد ما، این مهم به عنوان یک عامل توانمندسازی به سرمایه گذاران آرامش بیشتری خواهد داد.

ساننشاین مخالف این است که یک CBDC می‌ تواند شرکت‌ هایی مانند پی پال را از چرخه تجارت خارج کند. و دارایی ‌های کریپتو را تحت شعاع قرار بدهد.

ما باید این موضوع را به خاطر داشته باشیم که اساس این اکوسیستم بلاکچین ایجاد یک سیستم مالی فراگیر و عادلانه تر است. بنابراین هر چه بیشتر شاهد پذیرش آن باشیم، سرمایه گذاران و کاربران بیشتری به آن فکر خواهند کرد.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx