دوج کوین اولین به روزرسانی خود را از سال ۲۰۱۹ دریافت کرد!

دوج کوین اولین به روزرسانی خود را از سال 2019 دریافت کرد!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1783 نفر

دوج کوین اولین به روزرسانی خود را از سال ۲۰۱۹ دریافت کرد!

توسعه دهندگان دوج کوین (DOGE) از انتشار به روزرسانی جدیدی برای این پروتکل خبر داده اند. طبق بیانیه منتشر شده، این به روزرسانی باعث افزایش مقیاس پذیری این رمزارز خواهد شد.

نسخه جدید نرم افزار دوج کوین ۱.۱۴.۳ شامل یک آپدیت جزیی خواهد بود. با این وجود، توسعه دهندگان این نرم افزار اکیدا توصیه کرده اند که کاربران نرم افزار خود را به روزرسانی کنند.

دوج کوین اخیرا مورد توجه سلبریتی های بسیاری از جمله ایلان ماسک قرار گرفته و با کمک آنها موفق شده بود قیمت خود را به ۰.۸۰ دلار در ماه فوریه افزایش بدهد.

نمودار دوج کوین

نمودار DOGE

به روزرسانی DOGE

از آنجایی که دوج کوین بیشتر از روی شوخی و خنده ابداع شده بود، تلاشی در راستای حفظ و به روزرسانی اش انجام نمی شد. در واقع آخرین باری که این پروتکل به روزرسانی شد، به نوامبر سال ۲۰۱۹ باز می گردد که نسخه ۱.۱۴.۲ منتشر شده بود. از آن تاریخ به بعد توسعه دهندگان دوج کوین به نوعی این پروتکل را رها کرده بودند.

راس نیکول (Ross Nicoll)، یکی از توسعه دهندگان این پروتکل اعلام کرد که به دلیل افزایش توجه به دوج کوین، اخیرا این کوین با مشکلات مقیاس پذیری مواجه شده است. این مشکل باعث شده اجرای بلاکچین و انجام معاملات در بستر آن به سختی انجام شود. از همین رو تیم توسعه دهنده به منظور برطرف کردن این مشکل،‌ این به روزرسانی جدید را منتشر کرده است.

این به روزرسانی جدید باعث می شود که گره ها اطلاعات را با سرعت بیشتری به یکدیگر ارسال کنند و از فشار بر روی CPU کاسته شود. این مهم با حذف برخی از بررسی های یکپارچگی حاصل شده است که باعث کند شدن پروسه ها می شد.

یکی دیگر از ویژگی های این به روزرسانی کاهش زمان پیش فرض ممپول است که قبلا روی ۳۳۶ ساعت تنظیم شده بود. حالا با این کاهش، کارایی ممپول افزایش پیدا می کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx