علیرغم اخلال ایجاد شده در شبکه فانتوم، این کوین موفق به صعودی ۵۰ درصدی شد

علیرغم اخلال ایجاد شده در شبکه فانتوم، این کوین موفق به صعودی 50 درصدی شد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1991 نفر

علیرغم اخلال ایجاد شده در شبکه فانتوم، این کوین موفق به صعودی ۵۰ درصدی شد

پلتفرم قراردادهای هوشمند غیرمتمرکز فانتوم (FTM) علیرغم اینکه در شبکه خود به مدت چندین ساعت با اخلال مواجه شد، روز دوشنبه موفق به صعودی ۵۰ درصدی شد و قیمت خود را به ۰.۵۸ دلار افزایش داد.

رشد چشمگیر FTM

فانتوم در ماه ژانویه در جمع ۱۰۰ رمزارز برتر بازار از نظر ارزش بازار قرار گرفت و با رشدی ۵ هزار درصدی در فوریه به اوج خود رسید. از آن زمان تاکنون ارزش این کوین رو به کاهش بوده است. با این حال ارزش FTM در مقایسه با اول ژانویه ۳۴۳۴٪ بیشتر است.

قطع شبکه FTM

اما این رمزارز در تاریخ ۲۵ فوریه به دلیل توقف تولید بلوک برای چند ساعتی با اخلال در بلاکچین خود مواجه شد. گفته می شود که این مشکل به دلیل کاهش سرعت فعالیت دو اعتبار سنج که یک سوم از حجم کل تولید بلوک ها را به عهده دارند، ایجاد شده است. فانتوم یک بلاکچین اثبات سهام است که ۳۹ اعتبار سنج مسئولیت نظارت بر ایجاد بلوک در این بلاکچین را به عهده دارند.

خوشبختانه تیم توسعه دهنده فانتوم موفق شد در طی هفت ساعت این مشکل را برطرف کند. بیانیه منتشر شده توسط این تیم در این خصوص گفت:

روز پنجشنبه، ۲۵ فوریه ۲۰۲۱ شبکه اصلی Fantom Opera تأیید بلوک های جدید را متوقف کرد، که منجر به قطع موقتی این شبکه شد. تیم توسعه دهنده و اعتبارسنج های فانتوم بلافاصله به حل این مشکل پرداختند و شبکه در عرض ۷ ساعت فعالیت خود را با موفقیت از سر گرفت.

اصلاح مشکل پیش آمده نیاز به اجماع ۳۹ اعتبار سنج این شبکه در چندین منطقه زمانی مختلف داشت. به علاوه به گفته تیم توسعه دهنده وجوه استیک شده کاربران در طول این اخلال در معرض خطر قرار نگرفته است.

عدم توازن قدرت

در پاسخ به این مشکل، تیم توسعه تصمیم گرفته تا عدم توازن قدرت را در بین اعتبارسنج ها برطرف کند و قدرت را به طور مساوی بین گره ها توزیع کند. برای دستیابی به این هدف، تیم توسعه دهنده میزان FTM های مورد نیاز برای راه اندازی یک گره اعتبارسنج را از رقم فعلی ۳،۱۷۵،۰۰۰ واحد FTM کاهش داده است.

در ماه ژانویه معادل دلاری این رقم برابر با ۳۰ هزار دلار بود. ولی حالا با رشد اخیر این کوین، این مبلغ به ۱.۸ میلیون دلار افزایش یافته است.

افزایش اخیر قیمت فانتوم به پیشرفت های صورت گرفته در حوزه تعامل پذیری و دیفای نسبت داده شده است. این پروژه اخیراً در Multichain.xyz ادغام شده است که یک پروتکل سواپ غیرمتمرکز است که به عنوان پلی بین بلاکچین های مختلف مانند اتریوم و بایننس اسمارت چین عمل می کند و مبادله رمزارزها را بدون هیچ واسطه ای امکان پذیر می کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx