دولت آمریکا به دنبال بررسی پیامدهای رمز ارزها در ۲۰ ژانویه

دولت آمریکا به دنبال بررسی پیامدهای رمز ارزها در 20 ژوئن
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1067 نفر

دولت آمریکا به دنبال بررسی پیامدهای رمز ارزها در ۲۰ ژانویه

بخش استخراج بیت کوین در سال گذشته توجه چندین کشور را به خود جلب کرده است و به نظر می رسد که دولت ایالات متحده نیز از این موضوع مستثنی نبوده است.

در نتیجه، جلسه ای در ایالات متحده برای بررسی پیامدهای مصرف انرژی ناشی از عملیات استخراج ارزهای دیجیتال برنامه ریزی شده است. به گفته کمیته مجلس نمایندگان، در واقع، کمیته فرعی نظارت و تحقیقات کمیته انرژی و بازرگانی، پنج شنبه آینده، ۲۰ ژانویه، جلسه استماع علنی را در مورد این موضوع برگزار خواهد کرد.

«کمیته فرعی نظارت و تحقیقات کمیته انرژی و بازرگانی یک جلسه استماع ترکیبی شامل حضور افراد به صورت حضوری و از راه دور در روز پنجشنبه ۲۰ ژانویه ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۳۰ صبح برگزار خواهد کرد.»

این تحقیق با عنوان «پاکسازی رمزارزها: پیامدهای انرژی بلاکچین‌ها» است، و به ویژه، کمیته فرعی علاقمند است در مورد مصرف انرژی بلاکچین‌ها اطلاعات کسب کند، با این فرض که ممکن است در آینده نگرانی‌های زیست‌محیطی ایجاد کنند. در روز برنامه ریزی شده، جلسه شنیداری ترکیبی نیز به صورت زنده در یوتیوب پخش می شود.

کمیته انرژی و تجارت چیست؟

کمیته انرژی و تجارت آمریکا در سال ۱۷۹۵ تأسیس شد و یک سازمان قدیمی است که با کنگره ایالات متحده مرتبط است.

این گروه در بیشتر دوران فعالیت خود، وظیفه بحث در مورد موضوعات مربوط به تجارت بین‌المللی، سلامت عمومی و منافع بازار اقتصادهای پیشرو جهان را بر عهده داشته است.

به دنبال توسعه کمیته انرژی در سال های اخیر، این کمیته شروع به رسیدگی به استفاده از انرژی در بسیاری از شاخه‌ها کرده است.

به طور قابل توجهی، سرمایه‌گذاران به دنبال سرمایه گذاری در شرکت هایی هستند که در شرایط فعلی محیطی، اجتماعی و حاکمیتی پایدارتر هستند و از سرمایه گذاری در دارایی هایی که  به مصرف سوخت فسیلی و گرمایش زمین مرتبط هستند خودداری می کنند.

در این مورد، این سازمان در حال بررسی ورود استخراج کننده‌ها به ایالات متحده پس از سرکوب چین در استخراج ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۱ است که منجر به استخراج سودآورتری شد.

کمیته فرعی انرژی کنگره برای بحث در مورد ارزهای دیجیتال خود را آماده می کند

بیت کوین در طول عمر کوتاه خود که تنها ۱۳ سال است، فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است. با این حال، یکی از جدیدترین تلاش‌ها برای بی‌اعتبار کردن این فناوری مبتنی بر این واقعیت است که انرژی بر است.

طرفداران بیت کوین معتقدند کسانی که مخالف ارز دیجیتال هستند، هزینه های فناوری را در مقایسه با سیستم بانکی مرسوم یا انرژی مورد نیاز برای انتقال پول کاغذی در سراسر جهان را در نظر نگرفته اند.

در همین حال، آنها بیت کوین را به عنوان یک ارز در سراسر جهان می دانند که به صورت غیر متمرکز عمل می کند و زیر نظر هیچ دولتی نیست.

رشد استخراج رمزرزها در ایالات متحده

در پاسخ به گسترش سریع مشاغل استخراج بیت کوین در ایالات متحده پس از ممنوعیت استخراج در چین، صنعت استخراج بومی، تشکیل شورای استخراج در سال ۲۰۲۱ را ترتیب داد که توسط افرادی مانند مایکل سیلر(Michael Saylor) و ایلان ماسک نظارت می شود.

با توجه به اینکه چندین مورد از این مشاغل قبلاً به صورت عمومی در بورس نیویورک معامله می شوند، برخلاف شرکت هایی که در کشورهای آسیایی تجارت می کنند، این ممنوعیت مانند چین در ایالات متحده اجرا نمی شود.

همانطور که گفته شد، با این وجود، استماع عمومی منجر به توسعه تعدادی از اقدامات علیه استخراج ارزهای دیجیتال در ایالات متحده خواهد شد، کشوری که در حال حاضر برای قوانین قوی‌تر در این فضا مورد بررسی قرار گرفته است.

جلسه “پاکسازی رمزارزها: تاثیرات انرژی رمزارزها” می توانید به صورت مستقیم از این لینک در یوتیوب دنبال کنید.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx