کاردانو از اتریوم پیشی گرفت

کاردانو از اتریوم پیشی گرفت
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1038 نفر

کاردانو از اتریوم پیشی گرفت

داده ها نشان می دهند که با افزایش فعالیت در بلاکچین کاردانو، حجم تراکنش ها در این بلاکچین از اتریوم پیشی گرفته است.

کاردانو از اتریوم پیشی گرفت

داده های مساری

این داده ها که توسط پلتفرم مساری (Messari)‌ منتشر شده اند نشان می دهند که حجم تراکنش ها در کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته ۷.۰۲ میلیارد دلار بوده است. اما این رقم در بلاکچین رقیب، یعنی اتریوم، برابر با ۵.۴۱ میلیارد دلار بوده است.

مزیت رقابتی

نکته جالبی که به آن باید توجه کرد، کارمزد پرداختی توسط کاربران است. براساس این داده ها، کارمزد پرداخت شده در کاردانو برابر با ۶۶,۰۵۸ دلار بوده است. اما در اتریوم کاربران کارمزد ۴۴.۷۴ میلیون دلاری پرداخت کرده اند. این موضوع نشان دهنده یک امتیاز رقابتی ویژه برای بلاکچین چارلز هاسکینسون است.

با اینکه برخی از منتقدان لقب “بلاکچین ارواح” را به کاردانو داده اند، اما این بلاکچین اثبات سهام نشان داده آنقدرها نیز بی روح و رمق نیست.

افزایش کارآمدی

همانطور که می دانید پروژه های مختلفی از جمله پروژه استیبل کوین آردانا (Ardana)، دکس مالادکس (Maladex)، پروتکل بانکی غیرمتمرکز MELD و بازار توکن های NFT موسوم به CNFT.IO در بستر کاردانو فعالیت می کنند.

اخیرا نیز دکس دیگری به نام ساندی سواپ که در بستر کاردانو فعالیت می کند، از راه اندازی شبکه اصلی اش خبر داد. به گفته تیم توسعه دهنده این دکس، شبکه اصلی در تاریخ ۲۰ ژانویه راه اندازی خواهد شد.

چندی پیش نیز جان وودز (John Woods)، مدیر توسعه کاردانو، اعلام کرد راهکارهای مقیاس پذیری بسیاری در سال ۲۰۲۲ بکارگرفته خواهند شد. وی همچنین گفت که پروژه های بسیاری در مراحل پایانی خود قرار دارند.

رشد قیمت ADA

تاثیر افزایش فعالیت ها در بستر کاردانو را می توان در جهش قیمت ADA مشاهده کرد. این رمزارز با ۳۰٪ رشد در یک هفته گذشته موفق شده از سطح ۱.۵۰ دلار عبور کند. با این رشد محسوس بار دیگر کامیونیتی این آلت کوین به چشم انداز این پروژه خوش بین و امیدوار شده اند.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر
امیر
4 ماه ها قبل

سلام الان به سایت cnft.io دسترسی نیست ، باید چه کار کرد ..اگه اطلاعی دارید لطفا یه توضیحی بدید..یه زمین خریدم تو این سایت ولی الان هیچ کاری نمیتونم بکنم .‌یک سال پیش خریدم ..ممنون

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx