رابرت کیوساکی: نرخ تورم صعودی نیمی از جمعیت ایالات متحده را تهدید می‌کند

رابرت کیوساکی: نرخ تورم صعودی نیمی از جمعیت ایالات متحده را تهدید می‌کند
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 867 نفر

رابرت کیوساکی: نرخ تورم صعودی نیمی از جمعیت ایالات متحده را تهدید می‌کند

برخی تحلیلگران از جمله رابرت کیوساکی بر این باورند که به دلیل افزایش قیمت مواد غذایی، نفت و انرژی و همچنین نرخ تورم گسترده، دلار و بازارها در آستانه سقوط هستند.

رابرت کیوساکی در صحبت با دانیلا کامبون از استنسبری ریسرچ، تاجر و نویسنده کتاب امور مالی شخصی «پدر پولدار، پدر فقیر»، هشدار داد که افزایش نرخ تورم نشانه یک بحران بزرگ است که تنها بدتر خواهد شد. بازار رپو نیز دوباره معکوس شده است، که نشان می دهد رکود در آینده اتفاق می‌افتد.

کیوساکی در مورد بزرگترین نگرانی خود گفت:

همانطور که همه می دانیم آمریکا دیگر چیزی تولید نمی کند. ما حباب تولید می کنیم. ما فقط حباب های هوا را منفجر می کنیم، بنابراین اکنون این حباب را در املاک، سهام و اوراق قرضه داریم. و زمانی که بایدن خط لوله نفتی کیستون xl را متوقف کند، ما را  نیز نابود خواهد کرد.

وی افزود:

نرخ تورم بالا می رود و یک آمریکایی معمولی هزار دلار ندارد. ۴۰ درصد از آمریکایی ها هزار دلار ندارند. بنابراین وقتی تورم بالا می‌رود، ۵۰ درصد از جمعیت ایالات متحده را از بین می‌بریم، و این زمانی است که انقلاب شروع می‌شود.

سقوط بازار سهام

این نویسنده تاکید می کند که اگر بازار سهام سقوط کند، ۴۰۱ هزار نفر ورشکست خواهند شد و برنامه بازنشستگی و مستمری غیرقابل پرداخت خواهد بود.

او همچنین به اثرات توقف خط لوله نفتی با تبدیل شدن به یک مسئله جدی افزایش قیمت مواد غذایی اشاره کرد.

زمانی که بایدن آمریکا را از این خط لوله نفتی خارج کرد، قیمت نفت بالا رفت. نفت کود تولید می کند و وقتی کود دیگر ارزان نیست، مردم نمی توانند غذا تولید کنند و یک آمریکایی معمولی چیزی ندارد. در واقع، ۴۰ درصد از آمریکایی ها چیزی ندارند. تورم آنها را بسیار ناراحت می کند. سقوط بازار سهام باعث ورشکستگی بخش اعظمی از بازار می‌شود، بنابراین ما با مشکل بسیار مهمی مواجه هستیم.

او در مورد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال برای محافظت از دارایی، مانند بیت‌کوین، اتریوم و سولانا با دلار آمریکا که در شرف سقوط است، گفت:

بهترین معاملات همیشه در اوایل آن انجام می شود، بنابراین وقتی مردم می گویند که آیا شما در بیت کوین سرمایه گذاری می کنید بله، زمانی که ۶ هزار دلار بود. در حال حاضر سولانا در اوایل راه خود است و این احتمال وجود دارد که این یک انتخاب بسیار خوب باشد.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx