آغاز عقب نشینی نیروهای نظامی روسیه از مرز اوکراین

روسیه تعدادی از نیروها را پس از رزمایش به پایگاه خود بازمی‌گرداند
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 937 نفر

آغاز عقب نشینی نیروهای نظامی روسیه از مرز اوکراین

وزارت دفاع روسیه از آغاز عقب نشینی برخی نیروها پس از رزمایشی که هشدار آمریکا و اروپا را در مورد حمله احتمالی نظامی به اوکراین به صدا درآورد، خبر داد. کرملین پیوسته برنامه ریزی برای حمله را رد کرده است.

به گزارش سرویس خبری اینترفکس به نقل از وزارت دفاع در مسکو، یگان‌های بخش‌های نظامی غرب و جنوب روز سه‌شنبه پس از پایان تمرینات، بازگشت به پایگاه‌های دائمی را آغاز خواهند کرد.

ایالات متحده و ناتو هشدار داده اند که روسیه حدود ۱۳۰،۰۰۰ سرباز را در نزدیکی مرز با اوکراین جمع آوری کرده است تا برای تهاجم احتمالی آماده شود و برای کاهش تنش ها خواستار عقب نشینی شده است.

روسیه این اتهامات را رد کرده و گفته است که تحرکات نیروها در خاک خود یک موضوع داخلی است. روسیه در حال ادامه بزرگترین رزمایش های خود در سال های اخیر در کشور همسایه بلاروس است که قرار است در ۲۰ فوریه به پایان برسد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، از ایالات متحده و متحدانش خواسته است که تضمین های امنیتی گسترده ای از جمله ممنوعیت گسترش بیشتر سازمان پیمان آتلانتیک شمالی بدهند.

آنها خواسته‌های او را رد کرده‌اند، اما درباره سایر مسائل امنیتی از جمله محدودیت‌های موشکی و اقداماتی برای اعتمادسازی پیشنهاد کرده‌اند. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در دیدار روز دوشنبه با پوتین که توصیه به ادامه گفتگو با غرب شد، این پیشنهادها را “سازنده” توصیف کرد.

 

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx