رییس جمهور مکزیک پذیرش بیت کوین به عنوان ارز رسمی را تکذیب کرد

رییس جمهور مکزیک پذیرش بیت کوین به عنوان ارز رسمی را تکذیب کرد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1299 نفر

رییس جمهور مکزیک پذیرش بیت کوین به عنوان ارز رسمی را تکذیب کرد

رییس جمهور مکزیک، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور (Andres Manuel Lopez Obrador)، در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد که کشورش قصدی برای پذیرش بیت کوین به عنوان ارز رسمی ندارد.

با اعلام خبر پذیرش بیت کوین به عنوان ارز رسمی در کشور السالوادور خبرهای بسیاری مبنی بر به رسمیت شناختن بیت کوین در کشورهای مختلفی مطرح شد.

اما آندرس اوبرادور با تکذیب شایعات مطرح شده به طور رسمی اعلام کرد:

ما علاقه ای برای تغییر در این خصوص نداریم. از نظر ما، حفظ شیوه سنتی در امور مالی مناسب تر است. ما قصدی برای ایجاد نوآوری های بسیار در سیستم مالی خود نداریم.

خصومت با رمزارزها

اظهارات مطرح شده در خصوص رمزارزها توسط رییس جمهور مکزیک نشان می دهد که موضع این کشور در خصوص ارزهای دیجیتال همان موضع قبلی است و هیچ تغییری نکرده است.

آلخاندرو دیاز (Alejandro Diaz)، رئیس بانک مرکزی این کشور، در ماه سپتامبر ادعا کرد که به دلیل نوسانات بالا، بیت کوین نمی تواند یک ارز و یا یک ذخیره ارزش باشد.

با این حال، مکزیکی ها، همانند شهروندان بسیاری از کشورهای دیگر، بدون توجه به اظهارنظرهای دولت مردان خود به آموزش و فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال ادامه می دهند.

ریکاردو سالیناس (Ricardo Salinas)، دومین فرد ثروتمند مکزیک، قبلا اعلام کرده بود که بانک او به نام بانکو آزتکا (Banco Azteca)، قصد دارد که اولین بانکی باشد که بیت کوین را به این کشور می آورد.

انتشار این صحبت ها از سوی سالیناس، وزیر دارایی این کشور را بر آن داشت که دوباره بر این موضوع تاکید کند که  ارزهای دیجیتال باید از سیستم مالی سنتی جدا باشند.

این میلیاردر مکزیکی همچنین اعلام کرده بود که حدود ۱۰ درصد از سرمایه نقدی خود را به صورت بیت کوین نگهداری می کند؛ و سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال بهترین سرمایه گذاری وی تاکنون بوده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx