زنان آلمانی به حوزه رمزارزها علاقه بیشتری نشان داده‌اند

زنان آلمانی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1057 نفر

زنان آلمانی به حوزه رمزارزها علاقه بیشتری نشان داده‌اند

نظرسنجی KuCoin نشان داد که تقریباً نیمی از شرکت‌کنندگان آلمانی قصد دارند به زودی رمزارز بخرند که بسیاری از آنها زن بودند.

همانطور که در گزارش “Into the Cryptoverse 2022” صرافی دیجیتال KuCoin نشان داده است تقریبا نیمی از جمعیت آلمان برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال انگیزه دارند.

پذیرش کریپتو در آلمان رشد می کند

بر اساس این گزارش، ۴۴ درصد از آلمانی‌ها تا حدودی انگیزه دارند «در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند تا بخشی از آینده امور مالی باشند». ۳۵٪ از آنها این کار را برای فرصت های کسب درآمد غیرفعال انجام می دهند و ۳۰٪ رمزارز را یک ذخیره قابل اعتماد از ارزش می دانند. برخی نیز امیدوارند که به استقلال مالی برسند.

از سوی دیگر، حدود ۱۶ درصد از جمعیت این کشور که بین ۱۸ تا ۶۰ سال سن دارند، قبلاً در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند یا در شش ماه گذشته تجارت کرده اند.

از بین کسانی که به رمزارزها ابراز علاقه کرده اند، ۷۷ درصد به امید یافتن دارایی های بالقوه برای سرمایه گذاری در حال تحقیق هستند. ۳۱ درصد از همان گروه قصد دارند قرض دادن به ارزهای دیجیتال را آغاز کنند.

علاقه به کریپتو در میان زنان آلمانی افزایش می یابد

اطلاعات بیشتر حاکی از علاقه فزاینده به دارایی های دیجیتال در میان جمعیت زن آلمانی است. در واقع، «زنان ۵۳ درصد از گروه علاقمندان به رمزارزها را تشکیل می دهند»، در حالی که ۶۹ درصد از سرمایه گذاران کریپتو را مردان تشکیل می دهند.

اگرچه چشم انداز عمدتاً از مردان تشکیل شده است، اما زنان بیشتر درگیر این فضا می شوند زیرا دارایی های دیجیتال به یک روند اصلی تبدیل شده است. یک سوم از زنان آمریکایی قصد دارند تا پایان سال روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند، در حالی که ۶۰ درصد از آنها گفته‌اند که در سه ماه آینده قصد خرید دارند.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx