بزرگترین پذیرندگان رمزارزها در بریتانیا چه کسانی هستند؟

بریتانیا و رده سنی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 946 نفر

بزرگترین پذیرندگان رمزارزها در بریتانیا چه کسانی هستند؟

با بیش از ۱۱،۰۰۰ پاسخ در ۱۱ کشور، داده های جدید Dynata نشان داد که مردان ۲۶ تا ۴۱ سال بریتانیایی بزرگترین پذیرنده ارزهای دیجیتال این کشور هستند.

نظرسنجی Dynata که امسال همراه با گزارش روند مصرف‌کنندگان جهانی انجام شد، نشان داد که بیش از یک پنجم از مردان جوان بریتانیا یا خرید کرده‌اند یا در نوعی ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند. ۳۴ درصد از مردان Gen-Z، ۲۴ ساله و کمتر و ۲۶ درصد از زنان Gen-Z روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند.

چرا اینقدر این اطلاعات جذاب است؟

در حال حاضر، مردان بریتانیایی ۲۵ تا ۴۹ ساله در مقایسه با میانگین جهانی ۴۶ درصدی سرمایه‌گذاران جمعیت‌شناختی و به مراتب بالاتر از همه سنین و جنسیت‌ها، سرمایه‌گذاران فعال‌تری در کریپتو هستند. بنابراین، مردان بریتانیایی دقیقاً رمزارز خود را صرف چه چیزی می کنند؟

کارت هدیه. بر اساس این نظرسنجی، ۴۱ درصد از کاربران کریپتو از کارت هدیه خود برای خرید کارت هدیه استفاده کرده‌اند، در حالی که ۱۵ درصد از کل بریتانیایی‌ها اعلام کرده‌اند که «چیزی» با رمزارز خود خریداری کرده‌اند.

در یک نظرسنجی دیگری که مالکیت کریپتو را بر اساس درآمد تقسیم می‌کند، ۴۰ درصد از بریتانیایی‌های مورد بررسی نشان دادند که درآمدی بیش از ۲۰۰،۰۰۰ پوند دارند، در حالی که ۱۸ درصد در گروه ۱۰۰،۰۰۰ تا ۲۰۰،۰۰۰ پوند قرار می‌گیرند.

علاقه شدیدتر به دریافت حقوق در کریپتو

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که زمانی که گزینه‌های دریافت حقوق آن‌ها به صورت رمزارزی به واقعیت تبدیل شود، شاهد افزایش حتی بیشتر در پذیرش ارزهای دیجیتال خواهیم بود. با توجه به علاقه شدید به چنین امکاناتی، ۶۵ درصد از مردان جوان بریتانیایی اعلام کردند که علاقه مند به دریافت چک حقوقی به صورت رمزارز هستند.

علیرغم پذیرش کند توسط خرده فروشان، ۳۴ درصد از کارگران چینی نیز علاقه مند به دریافت چک های حقوقی خود به صورت رمزارز شده بودند، و ۳۷ درصد از کارگران ایالات متحده این احساسات را دنبال می کنند. در مورد کانادا، تقریباً ۳۲٪ از کارگران علاقه مند به دریافت حقوق خود در ارزهای دیجیتال هستند.

در واقع، نوسانات کریپتو نرخ پذیرش آن توسط خرده فروشان را کاهش داده است، جایی که ارزهای فیات هنوز روش ترجیحی پرداخت برای کالاها و خدمات در بریتانیا و سایر کشورها است.

با افزایش محبوبیت NFT ها، ۷۱% از Gen-Z، ۶۸% از نسل جوان و ۳۵% از Gen-X (42 تا ۵۷ ساله) همگی به سرمایه گذاری در این شکل جدید از هنر دیجیتال علاقه نشان داده اند.

 

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx