سرقت چند میلیون دلاری دستگاه استخراج از Bitmain

سرقت چند میلیون دلاری دستگاه استخراج از Bitmain
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2764 نفر

سرقت چند میلیون دلاری دستگاه استخراج از Bitmain

شرکت Bitmain به نوعی بزرگترین شرکت حوزه ی ارزهای دیجیتال محسوب می شود. این شرکت چینی که محصولات استخراج رمز ارزها را تولید می کند، خبر از سرقت حدود ده هزار دستگاه استخراج انتماینر (antminer) به ارزش میلیون ها دلار داد.

این شرکت بزرگ توسط “میکری ژان” و “جیهان وو” مدیریت می شود. چندی است که خبر از اختلافات مدیریتی بین این دو فرد به گوش می رسد. پیش از این میکری ژان قصد داشته است تعدادی از دستگاه ها را بدون اطلاع شریکش به صورت مخفیانه جا به جا کند. این بار هم جیهان وو معتقد است این سرقت کار ژان است.

البته ژان هم شریکش وو را متهم می داند. به نظر او، وو و همکارانش قصد سوء استفاده از این موضوع را دارند. این سرقت بزرگ از یکی از مراکز مغولستان اتفاق افتاده است. کارشناسان تخمین می زنند که حدودا ده میلیون دلار ارزش این دارایی های ربوده شده باشد. این شرکت بزرگ که مدتی است درگیر اختلافات مدیریتی است، از بزرگترین شرکت های این حوزه است. بیتمین مزرعه های بی شماری در چین و باقی نقاط دنیا دارد.
هرچند کمی پیش رسانه ها از حل مشکلات داخلی گزارش می دادند، اما به نظر می رسد مشکلات به قوت خود باقی هستند و این اتفاق جدید هم به آن دامن زده است. در همین حال چهار مدیر ارشد این شرکت نیز عزل شده اند. «تو سوگهوا»، «گونگ جیانپینگ»، «لی ژیاکسوان» و «سون کیفنگ» از هیئت مدیره شرکت بیتمین کنار گذاشته شده‌اند. چنین عزل هایی خبر از وخامت اوضاع مدیریتی این شرکت می دهد.

این شرکت خصوصی در سال ۲۰۱۳ در شهر پکن کشور چین پایه گذاری شد. البته همانطور که گفته شد سطح فعالیت آنها محدود به چین نیست.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx