سرمایه گذاری بلک راک در شرکت سرکل، ضراب استیبل کوین USDC

سرمایه گذاری بلک راک در شرکت سرکل، ضراب استیبل کوین USDC
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1448 نفر

سرمایه گذاری بلک راک در شرکت سرکل، ضراب استیبل کوین USDC

شرکت بلک راک (BlackRock). مستقر در نیویورک، که برترین شرکت مدیریت دارایی جهان با حدود ۹.۵ تریلیون دلار کل دارایی های تحت مدیریت; (AUM) تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ طبق رتبه بندی ADV است، در شرکت سرکل (Circle)، ضراب استیبل کوین USDC سرمایه گذاری کرده.

در ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۸، بنیاد سرکل (Circle) اعلام کرد که “USD Coin” (به اختصار USDC) خود را راه‌اندازی می‌کند; که یک رمزارز کاملاً با پشتوانه دلار است. این استیبل کوین بر اساس یک استیبل کوین فیاتی منبع باز است که توسط پروژه CENTRE توسعه یافته و اداره می شود. Circle در آن زمان گفت که «افراد و مؤسسات» می‌توانند خدمات توکن‌سازی دلاری خود را ثبت نام کنند، دلارهای آمریکا را از حساب‌های بانکی خود واریز کنند و به توکن‌هایی تبدیل کنند که قابل استفاده در هر کجای اینترنت باشد (با توجه به کنترل‌های انطباق توکن)، و توکن‌های USDC را بازخرید کرده و پول را از حساب‌های بانکی خود خارج کنند.

در یک بیانیه مطبوعاتی که در ۱۲ آوریل منتشر شد، Circle گفت که با سرمایه گذاری های بلک راک،  Fidelity ، Marshall Wace و Fin Capital، توافق نامه ای را برای یک مرحله سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیون دلاری منعقد کرده است. انتظار می رود این دور سرمایه گذاری در سه ماهه دوم بسته شود.

این بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که “علاوه بر سرمایه گذاری استراتژیک شرکتی و نقش خود به عنوان مدیر دارایی اصلی ذخایر نقدی USDC، بلک راک وارد مشارکت استراتژیک گسترده تری با سرکل (Circle) شده است که شامل بررسی برنامه های کاربردی بازار سرمایه برای USDC است.” همچنین اشاره کرد که این بودجه جدید “رشد استراتژیک مداوم Circle را ترویج می کند زیرا تقاضا برای ارز دیجیتال دلاری و خدمات مالی مرتبط همچنان در سطح جهانی گسترش می یابد.”

Jeremy Allaire، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سرکل (Circle)، در مورد این مشارکت جدید چنین می گوید:

USDC یکی از سریع‌ترین ارزهای دیجیتال در حال رشد با بیش از ۵۰ میلیارد دلار در گردش است. ارزهای دیجیتال دلاری مانند USDC به یک تحول اقتصادی جهانی دامن می زنند و زیرساخت فناوری Circle در مرکز این تغییرات قرار دارد. این دور تأمین مالی، تکامل بعدی رشد Circle را هدایت خواهد کرد… اضافه کردن بلک راک به عنوان یک سرمایه گذار استراتژیک در شرکت، بسیار خوشحال کننده است. ما مشتاقانه منتظر توسعه همکاری خود هستیم.

 

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx