سولانا در سراشیبی سقوط جای خود را به ریپل داد

سولانا در سراشیبی سقوط جای خود را به ریپل داد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1010 نفر

سولانا در سراشیبی سقوط جای خود را به ریپل داد

سولانا که اخیرا با مشکلات فنی بسیاری رو به رو بوده، با از دست دادن بیش از ۴۰٪ از ارزش خود، جایگاه خود را به ریپل واگذار کرد.

داده های کوین مارک کپ نشان می دهند که رمزارز SOL با ارزش بازار ۲۶.۷ میلیارد دلاری در رتبه هشتم قرار گرفته است. بالاتر از این پروژه، ریپل قرار دارد که ارزش بازاری برابر با ۲۷.۸ میلیارد دلار دارد.

سولانا در سراشیبی سقوط جای خود را به ریپل داد

داده های کوین مارک کپ

با نزول ۱۸.۱۵ درصدی امروز در زمان نگارش این مطلب، قیمت SOL بیش از ۴۰٪ کاهش یافته است. این رقم حاکی از یک کف جدید از اواخر ماه آگوست است.

وخامت این سقوط را می توان با مقایسه اوج ۲۵۹.۹۶ دلاری در ۶ نوامبر درک کرد. کف ثبت شده ۸۴ دلاری، حاکی از یک کاهش ۶۵ درصدی در مقایسه با اوج تاریخی است.

همانطور که در ارزینجا خواندید، توسعه دهندگان سولانا اعلام کرده اند که نسخه جدیدی از بلاکچین این پروژه را منتشر کرده اند.

لازم به ذکر است که در سه ماه گذشته، سولانا شش بار از دسترس خارج شده است. این موضوع باعث شده که بسیاری نسبت به این پروژه قطع امید کنند.

به عنوان نمونه، مارک جفری (Mark Jeffrey)، کارآفرین امریکایی، اظهار داشت که اکنون ایمان او به این پروژه به صفر رسیده است.

وی سولانا را به ایاس (EOS) تشبیه کرده که در سال ۲۰۱۸ یکی از پروژه های غالب بود. اما در حال حاضر، این پروژه به نحوی محو و به فراموشی سپرده شده است.

پیتر مک کورمک (Peter McCormack)، یکی از طرفداران بیت کوین، پیش بینی کرده که سولانا به دنبال مشکلات فنی مداوم، هرگز قادر به نجات خود نخواهد بود.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx