شاخص ها نشان می دهند که صعود اخیر اتریوم تازه شروع ماجرا است!

با در نظر گرفتن رشد اکوسیستم دیفای و فاندامنتال های شبکه اتریوم،‌ تحلیلگران بسیاری معتقد هستند که اتریوم به صورت چشمگیری رشد خواهد کرد.
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2223 نفر

شاخص ها نشان می دهند که صعود اخیر اتریوم تازه شروع ماجرا است!

با در نظر گرفتن رشد اکوسیستم دیفای و فاندامنتال های شبکه اتریوم،‌ تحلیلگران بسیاری معتقد هستند که اتریوم به صورت چشمگیری رشد خواهد کرد.

فاندامنتال های قدرتمند اتریوم نشان می دهند که اتریوم ETH ممکن است به زودی از بازه ۱۴۰۰ دلاری عبور کند. تحلیلگران اعتقاد دارند که اکوسیستم رو به رشد دیفای دلیل اصلی پشت صعود اتریوم به بازه های قیمتی جدید خواهد بود.

یکی از این تحلیلگران به نام اسپنسر نون (Spencer Noon) به این موضوع اشاره می کند که بیش از یک میلیون آدرس منحصر به فرد با دیفای ارتباط برقرار کرده اند.

کیف پول های منحصر به فرد دیفای

کیف پول های منحصر به فرد دیفای

این تحلیلگر همچنین به این موضوع اشاره کرد که در حال حاضر حجم مبادلات غیرمتمرکز به بالاترین سطح خود (بالغ بر ۳۰ میلیارد دلار) رسیده و بیش از ۲۰ میلیارد دلار در پروتکل های وام دهی دیفای واریز شده است.

با نگاهی فراتر از دیفای، وی همچنین به این موضوع اشاره می کند که اتریوم در حال حاضر از نظر ایجاد کارمزدهای تولید شده برترین شبکه بلاکچین است که حاکی از اختلافی ۵۰ درصدی با بیت کوین است.

از طرفی تعداد آدرس های فعال روزانه اتر در ۱۲ ماه گذشته دو برابر شده است و به بالاترین سطح خود یعنی ۵۵۰ هزار آدرس رسیده است. و اینکه بیش از ۲۰ میلیارد دلار استیبل کوین در طول یک سال گذشته در اتریوم ایجاد شده است.

نون همچنین به این موضوع اشاره می کند که در حال حاضر بیش از ۲۵ میلیارد دلار در دیفای قفل شده است. ارزش قفل شده در ۲۱ پروتکل دیفای به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار رسیده است.

کارمزدهای پرداختی اتریوم

کارمزدهای پرداختی اتریوم

علیرغم فاندامنتال های رو به رشد دیفای، تعداد تراکنش های ۱۰۰ هزار دلاری در مقایسه با دوران اوج ETH در ژانویه ۲۰۱۸ در حدود ۷۰۰٪ کاهش یافته است که به اعتقاد نون نشان می دهد که هنوز سرمایه گذاران نهادی به اتریوم ورود نکرده اند.

پلتفرم تحلیلی توکن ترمینال (Token Terminal) نموداری در خصوص نسبت قیمت به فروش ETH منتشر کرده است. این نمودار حاکی از رسیدن قیمت ETH به پایین ترین سطح خود در مقایسه با کارمزدهای تولید شده در شبکه اتریوم است. این موضوع نشان می دهد که پتانسیل بالایی برای افزایش قیمت اتریوم وجود دارد.

نسبت قیمت به فروش اتریوم

نسبت قیمت به فروش ETH

داده های منتشر شده توسط Messari نیز نشان می دهند که حجم روزانه تراکنش های اتریوم در مقایسه با بیت کوین ۲۸٪ افزایش یافته است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx