شبکه پالیگان توانست از روی شیبا رد شود!!

شبکه پالیگان توانست شیبا اینو را پشت سر بگذارد!!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1276 نفر

شبکه پالیگان توانست از روی شیبا رد شود!!

با توجه به اطلاعات کوین مارکت کپ، متیک بالاخره موفق شد شیبا اینو را از نظر ارزش بازار پشت سر بگذارد. قیمت بازار متیک در حال حاضر ۱۶.۵۹$ میلیارد دلار است و بالاتر از شیبا در رتبه سیزدهم قرار گرفته است. ارزش بازار شیبا ۱۵.۵۹$ میلیارد است.

در تاریخ ۱۱ ژانویه، پالیگان با رشد ۱۶ درصدی که به دلیل خرید سرمایه گذاران در ریزش اخیر بازار اتفاق افتاد، توانست جایگاه خود را به دست آورد. کامیونیتی پالیگان همچنین از خبر آماده شدن آسوشیتدپرس (AP) برای راه اندازی بازار NFT خود در بلاک چین Polygon استقبال کرد.

سرمایه گذاران بزرگ میلیون ها توکن MATIC را خریداری کرده اند، همانطور که توسط داده های WhaleStats نشان داده شده است. Polygon همچنین اولین Plonky2 را اعلام کرد، یک SNARK بازگشتی که ادعا می‌کند ۱۰۰ برابر سریع‌تر از جایگزین‌های موجود است و به طور بومی با اتریوم سازگار است.

در توسعه فعلی، Polygon ورود هاردفورک مورد انتظار لندن را به شبکه اصلی خود پس از ارتقای موفقیت‌آمیز EIP-1559 در شبکه آزمایشی بمبئی خود در سال گذشته اعلام کرد. EIP-1559 که سوزاندن توکن MATIC و سایر EIP های مرتبط را معرفی می کند، در تاریخ ۱۸ ژانویه حدود ساعت ۳:۰۰ صبح به وقت ET/8 صبح UTC در شبکه اصلی فعال می شود.

رفتار قیمتی شیبا اینو

شیبا اینو پس از نزول به ۰.۰۰۰۰۲۵۵ دلار در ۱۰ ژانویه، بازگشتی جزئی به ثبت رساند و روند صعودی اکتبر ۲۰۲۱ را دنبال می کند. Shiba Inu فرصتی برای خرید در ریزش را نشان داد، زیرا در حال حاضر در حمایت حیاتی قرار دارد که از آن در اواخر اکتبر ۲۰۲۱ نزدیک به ۲۲۰ درصد افزایش یافت.

جایی که شیبا اینو قرار است در آینده حرکت کند، همچنان نامشخص است و یک شیب اندکی رو به بالا RSI ممکن است نشان دهنده جهش در کوتاه مدت باشد، اما احتمال بازار بدون روند نیز برای این توکن وجود دارد.

در زمان انتشار این مقاله، SHIB با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۸۴۰ دلار، ۵.۰۸ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته همراه بوده است. طبق داده‌های کوین مارکت کپ، Shiba Inu نیز از نظر ارزش بازار در رتبه چهاردهمین ارز دیجیتال قرار دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx