صرافی لایو کوین به دلیل هک به فعالیت خود پایان خواهد داد!

صرافی لایو کوین به دلیل هک به فعالیت خود پایان خواهد داد!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2859 نفر

صرافی لایو کوین به دلیل هک به فعالیت خود پایان خواهد داد!

صرافی روسی ارزهای دیجیتال لایو کوین (Livecoin) اعلام کرد که پس از توقف ناگهانی فعالیت این صرافی در اواخر دسامبر سال گذشته برای همیشه به فعالیت خود پایان خواهد داد.

طبق بیانیه لایو کوین، این صرافی به دلیل خسارات مالی و فنی ناشی از حمله ای که به سرورهای این صرافی در اواخر سال ۲۰۲۰ وارد شد، دیگر قادر به ادامه فعالیت های خود نخواهد بود. لایو کوین در تاریخ ۱۶ ژانویه اعلام کرد که این صرافی تعطیل شده است.

پرداخت وجوه کاربران

لایو کوین اعلام کرده که به دنبال پرداخت وجوه باقیمانده به مشتریان خود است و از کاربران خود خواسته از طریق ایمیل با این صرافی تماس بگیرند. برای شروع این پروسه، کاربران لایو کوین باید نام کاربری و تاریخ ثبت نام خود را به این پلتفرم ارسال کنند.

این صرافی اعلام کرد که دستورالعمل های مفصلی را در این خصوص ارائه خواهد کرد و خاطرنشان کرد که درخواست های بازپرداخت تا ۱۷ مارس ۲۰۲۱ پذیرفته خواهند شد. به گفته این پلتفرم، پس از تاریخ یاد شده هیچ درخواست جدیدی پذیرفته نخواهد شد. به علاوه این صرافی هنوز زمان پرداخت وجوه کاربران خود را مشخص نکرده است.

این پلتفرم همچنین به کاربران خود در خصوص گروه های چت غیررسمی و در خصوص انتشار اطلاعات نادرست و کلاهبرداری هشدار داد. لایو کوین با این ادعا که وب سایت آن تنها منبع رسمی اطلاعات است، نوشت:

حضور در این گروه ها بسیار خطرناک است، زیرا ما هیچ گروهی نداریم.

صرافی لایو کوین در ۲۴ دسامبر اعلام کرده که به دلیل یک حمله با برنامه ریزی دقیق کنترل همه سرورهای خود را از دست داد و به همین دلیل فعالیت های خود را متوقف خواهد کرد.

در این حمله هکرها موفق شدند زیرساخت های لایو کوین را تحت کنترل بگیرند و قیمت های مندرج در این صرافی را افزایش بدهند. به این ترتیب، طبق گزارشات، بیت کوین در آن زمان هنگامی که قیمت بازارش برابر با ۲۴۰۰۰ دلار بود در این صرافی بالای ۳۰۰ هزار دلار معامله می شد.

سوظن کاربران در خصوص هک

برخی از کاربران بعداً اعلام کردند که این هک می تواند یک کلاهبرداری باشد. عده ای از کاربران این صرافی ادعا می کنند که ممکن است این بیانیه در واقع توسط خود هکرها ارسال شده باشد. به همین دلیل برخی از کاربران از ارسال اطلاعات شخصی خود به این پلتفرم به دلیل نگرانی های خود در مورد حریم خصوصی خودداری کرده اند.

یکی از این کاربران لیستی از اطلاعاتی که این صرافی برای پروسه بازپرداخت به آنها نیاز دارد منتشر کرده که شامل این موارد می شود: تصویر گذرنامه، آدرس محل سکونت، عکس های سلفی با وضوح بالا، اطلاعات مربوط به اولین معامله، دستگاه های استفاده شده در این پلتفرم.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx