توکن هواداری باشگاه آث میلان به زودی راه اندازی خواهد شد!

توکن هواداری باشگاه آث میلان به زودی راه اندازی خواهد شد!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1613 نفر

توکن هواداری باشگاه آث میلان به زودی راه اندازی خواهد شد!

باشگاه فوتبال آث میلان یکی از آخرین سازمان های ورزشی است که پس از اعلام قریب الوقوع راه اندازی توکن هواداری ACM در بلاکچین چیلیز (Chiliz) به جمع باشگاه هایی که به بلاکچین روی آورده اند می پیوندد.

انتظار می رود که این توکن در هفته های آینده راه اندازی شود. دارندگان توکن های ACM می توانند با استفاده از این توکن ها پاداش های منحصر به فردی را دریافت و در فعالیت های تعاملی با باشگاه و بازیکنان شرکت کنند.

با اضافه شدن آث میلان تعداد سازمان های ورزشی موجود در بلاکچین چیلیز به ۲۰ سازمان رسیده است. از جمله این تیم ها می توان به غول هایی مانند بارسلونا، پاری سن ژرمن، آ اس رم و اتلتیکو مادرید و همچنین تیم های مختلف ورزشی الکترونیکی و UFC اشاره کرد.

تعامل بیشتر با باشگاه ها

هواداران فوتبال از این توکن ها به عنوان راهی برای تعامل با تیم های مورد علاقه خود به روش های مختلف استفاده کرده اند.

از جمله این تعاملات می توان به عنوان مثال به نقش هواداران باشگاه قبرسی آپولون اف سی در انتخاب اولین حریف این تیم برای یک بازی دوستانه و حتی تصمیم گیری در مورد لباس این تیم برای فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ اشاره کرد.

هواداران بارسلونا از این توکن ها برای رای گیری در مورد نصب یک اثر هنری با طراحی هواداران در رختکن این تیم استفاده کردند. طرفداران یوونتوس نیز در انتخاب آهنگ جدید جشن این باشگاه نقش داشتند. دارندگان توکن هواداران آ اس رم نیز حتی در یک کنفرانس مطبوعاتی زنده از سرمربی این تیم سوالاتی را پرسیدند.

توکن های چیلیز از طریق برنامه Socios.com قابل دسترسی هستند که طبق گزارشات ۴۵۰ هزار بار دانلود شده و ۱۴ میلیون واحد از این توکن تاکنون به فروش رفته اند.

از آن زمان بسیاری از توکن های چیلیز در صرافی بایننس قبل از ترید مستقیم با بیت کوین و تتر در طرح های مختلفی برای استیک شدن لیست شده اند.

کسپر استیلسویگ (Casper Stylsvig)، مدیر ارشد درآمد باشگاه آث میلان، در خصوص تصمیم این تیم برای استفاده از فناوری بلاکچین گفت که این باشگاه قصد داشته با این کار با ۴۵۰ میلیون هوادار جهانی خود ارتباط بهتری برقرار کند، وظیفه ای که در همه گیری ویروس کرونا اهمیت بیشتری پیدا کرده است:

ما از همکاری و دعوت Socios.com به خانواده خود به عنوان یک شریک جهانی بسیار خوشحال هستیم. این مشارکت به ما این امکان را می دهد تا با ۴۵۰ میلیون هوادار خود در سراسر جهان به روشی مهیج ارتباط برقرار کنیم. این موضوع در حال حاضر با توجه به شرایط فعلی ایجاد شده در پاندمی کرونا بسیار مهم است.

درآمدزایی توکن های هواداری برای باشگاه ها

شرکت Socios ادعا می کند که در طی ۱۲ ماه از آغاز به کار خود، ۳۰ میلیون دلار برای باشگاه ها و شرکای تجاری خود درآمدزایی کرده است. توکن هواداری بارسلونا (BAR) در ژوئن سال ۲۰۲۰ فقط در عرض ۲ ساعت به میزان ۱.۲ میلیون دلار به فروش رفت. حجم تجارت توکن های یوونتوس (JUV) و پاری سن ژرمن (PSG) نیز در طی چند روز پس از لیست شدن در صرافی بایننس به بالغ بر ۳۰۰ میلیون دلار رسید.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx