بهترین جایگزین بایننس

kucoin کوکوین
  • زمان مطالعه: 12دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1522 نفر

بهترین جایگزین بایننس

معرفی صرافی کوکوین

صرافی کوکوین یکی از بزرگترین، فعال ترین و پرکاربر ترین صرافی های متمرکز دنیا با میانگین چرخش مالی روزانه حدود ۲ میلیارد دلار است. این صرافی با شعار پشتیبانی از همه خدمات دنیای رمزارزها در سال ۲۰۱۷ میلادی افتتاح و با بیش از ۴۰۰ بازار معاملاتی به یکی از بزرگترین صرافی های دنیا تبدیل شد. این صرافی در حال حاضر بهترین جایگزین بایننس برای کاربران داخل ایران و ایرانی می‌باشد.

کمپانی مادر این صرافی Mek Global و دفتر مرکزی این صرافی در سنگاپور و سرورهای اصلی در سیشل آفریقا می‌باشد. توکن رسمی این صرافی KCS، و ارزهای فیات قابل پشتیبانی USD، EUR، GBP و … می‌باشد. پشتیبانی این صرافی ۲۴ ساعت ۷ روز هفته آماده خدمت رسانی به شماست. حجم معامله روزانه بیت کوین این صرافی حدود ۳۸ هزار بیت کوین بوده و از ۴۵۶ شاخص جفت ارزی پشتیبانی می‌کند.

احراز هویت در کوکوین

در حال حاضر صرافی کوکوین اجازه برداشت روزانه ۲ بیت کوین را به کاربران احراز نشده می‌دهد، اما برای استفاده از تمامی خدمات این صرافی بزرگ و معتبر شما نیازمندید تا هویت خود را حراز کنید. این صرافی برای احراز هویت به عکس شناسنامه، کارت ملی کشورهای معتبر یا پاسپورت احتیاج دارد و در صورت احراز هویت حقیقی علاوه بر دسترسی کامل به تمام امکانات این صرافی اجازه برداشت روزانه ۱۰۰ بیت کوین و در صورت احراز هویت حقوقی دسترسی برداشت روزانه ۵۰۰ بیت کوین را برای شما فراهم می‌کند.

صرافی کوکوین در وبسایت رسمی خود برای جلوگیری از بروز مشکلاتی نظیر قفل شدن حساب، تحریم‌ها و … پیشنهاد می‌کند که مراحل احراز هویت را بصورت کامل انجام دهید.

کارمزدهای دریافتی کوکوین

صرافی کوکوین برای انجام هر تراکنش مانند تمامی صرافی‌های متمرکز دیگر از شما مبلغی را به عنوان کارمزد دریافت می‌کند، اما تخفیف کارمزدها را در ازای خرید و نگهداری توکن بومی این صرافی ارائه می‌دهد که لیست و مراحل تخفیف‌ها بصورت زیر است:

همچنین کارمزد دریافتی این صرافی نسبت به صرافی های دیگر به شکل زیر است:

انعطاف پذیر ترین صرافی

این صرافی طبق ادعا و شعارش سعی می‌کند تا از همه قابلیت‌های بازار رمزارزها برای همه مشترکین با همه پلتفرم ها از اندروید تا تحت وب پشتیبانی کند و تقریبا در این ادعا موفق عمل کرده. این صرافی از بازارهای مختلف اسپات و فیوچرز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این امکان خرید و فروش مستقیم رمزارز را بصورت P2P را پشتیبانی می‌کند. علاوه بر موارد گفته شده این وبسایت رباتی برای ترید خودکار بر اساس استراتژی تحلیلی و معاملاتی شما دارد.

این صرافی از برنامه مختلف نگهداری رمزارزها پشتیبانی می‌کند که عبارتند از:

وام دهی و وام گیری ۷، ۱۴ و ۲۸ روزه با سود مختلف تا ۱۲% بر اساس نوع رمزارز وام.

Pool-X: این برنامه شیوه جدیدی از استخرهای نقدینگی برای شیوه اثبات سهام PoS بوده  و بازده بالایی برای رمزارزهای مشخص شده در شبکه TRC20 ارائه می‌دهد. هم چنین لازم به ذکر است که شیوه های قدیمی استخرهای نقدینگی هم فعال است.

پلتفرم عرضه‌ اولیه صرافی‌

در کنار سرویس‌های معامله‌گری، نگهاری و تعویض صرافی کوکوین از خدماتی تحت عنوان عرضه اولیه صرافی یا IEO دارد. شما می‌توانید طبق پیشنهاد صرافی کوکوین، پروژه‌های جدید که توسط صرافی مطرح و مورد تاکید قرار می‌گیرند را خریداری کنید و نگهداری یا معامله آن بپردازید. در حال حاضر پروژه‌های Tokoin، Lukso، Chromia و …در این برنامه حضور دارند.

معامله‌های بی‌حضانت

با استفاده از پلتفرم معامله‌ بی‌ضمانت که توسط موسسه Arwen عرضه شده است، شما می‌توانید با دانلود و نصب این اپلیکیشن در سیستم های ویندوز، لینوکس و MacOS ترید خود را مستقیم روی کیف پول‌های خود انجام دهید.

اکوسیستم کوکوین

کوکوین در حال حاضر در حال توسعه و پیشرفت در پروژه‌های مختلف می‌باشد که عبارتند از:

KuChain: بلاک چین بومی این صرافی

KuCloud: راه حلی پیشرفته  برای علاقه مندان معاملات اسپات با حجم نقدینگی مناسب

Kratos: تست نت یا شبکه آزمایشی بلاک چین بومی این صرافی

مراحل امینیتی فعال

این صرافی برای حفظ امنیت مالی مشترکان خود از روش‌های مختلف امنیتی زیر استفاده می‌کند:

تایید دو مرحله‌ای از طریق اپلیکیشن یا پیام کوتاه، سوالات امنیتی، جملات ضد فیشینگ، جملات امنیتی مخصوص ورود، رمز انجام تراکنش، تایید تلفنی، تایید توسط ایمیل، محدودسازی IP های ورودی

کوکوین زیر ذره‌بین ارزینجا

اگر نگاه دقیق‌تری  به صرافی کوکوین داشته باشیم می‌توان به نکات عجیبی پی برد.

نمودار کلمات کلیدی الکسا برای باینسس:

نمودار کلمات کلیدی الکسا برای کوکوین:

با توجه به نمودارهای بالا به صورت خلاصه می‌توان بررسی کرد:

صرافی کوکوین برای جذب کاربرهای بیش‌تر، بیش‌تر از تبلیغات خدماتی که ارائه می‌دهد در حال استقاده از موقعیت‌های بازار رمزارزهاست. یعنی به زبان ساده می‌توان گفت کمیت کاربران به کیفیت آن‌ها برتری دارد. قسمت بنفش رنگ کلماتی هستند که می‌توانند به راحتی باعث افزایش ترافیک شبکه شوند و قسمت آبی پر رنگ کلماتی هستند که شما از آن‌ها برای افزایش ترافیک استفاده نکردید اما در حال افزایش بازدید و ترافیک وبسایت شماست. قسمت آبی کم رنگ قابلیت افزایش بازخورد و بازدید وبسایت با استفاده بهبود خدمات است.

با مقایسه نمودار بالا می‌توان پی برد که کوکوین در حال جذب مشتری با استفاده از شرایط بازار است در حالی که صرافی مانند بایننس بیش‌تر متمرکز بر جذب مشتری با استفاده از خدمات خود است. هم چنین طبق آمار سایت الکسا پر جست و جو ترین واژه که منجر به ورود کاربران به صرافی های فوق شده‌اند برای بایننس بازار ارزهای دیجیتال و برای کوکوین احراز هویت است. طبق بررسی های دوره ۹۰ روزه الکسا کوکوین رتبه ۲۰۱۱، بیت فینکس رتبه ۱۱۰۷، کوین بیس ۸۷۷، gate.io  رتبه ۷۲۷ و نهایتا بایننس رتبه ۱۴۲ میان تمام وبسایت‌های دنیا می‌باشد.

با وجود تمامی موارد بالا کوکوین بیان می‌کند بیش از ۸ میلیون کاربر، مجموع بیش از ۸۲۰ میلیون عدد و ۴۰۰ میلیارد دلار معامله را تا به حال به خود دیده و به خود رتبه ۱ رشد را می‌دهد! علاوه بر موارد فوق تیم امنیتی و پشتیبانی صرافی های کوین بیس و کوکوین بر اساس وبسایت رسمی هر دو صرافی یکسان است.

برنامه‌های آتی کوکوین

کوکوین در وبسایت خود برنامه ۲۴ ماه آتی خود را بیان کرده که بصورت زیر می‌باشد:

۱.فعال سازی نسخه سوم والت کوکوین در ۳ ماهه اول ۲۰۲۲

۲.شروع به غیرمتمرکز سازی تا ۵ درصد در ۳ ماهه دوم ۲۰۲۲

۳.راه اندازی نسخه معاملات فیوچرز یا آتی در ۳ ماهه سوم ۲۰۲۲

جوایز ارزنده

صرافی کوکوین برای افزایش سطح ایمنی خود، به هرکسی که حفره‌های امنیتی این سایت را معرفی کند مبالغی را به عنوان پاداش بین ۱۰ تا ۱۰ هزار دلار را پرداخت می‌کند.

نحوه ثبت نام

در وبسایت www.kucoin.com مراحل زیر انجام دهید:

روی گزینه sign up کلیک کنید.

از بالای صفحه فعال سازی با ایمیل را انتخاب کنید.

ایمیل خود را وارد کنید و دکمه send code را بزنید.

کد ارسالی به ایمیل را وارد کنید.

رمزی متشکل از ۱۰ کاراکتر که باید شامل حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و اعداد باشد را وارد کنید.

مراحل احراز Captcha را وارد کنید.

تیک پایین صفحه را در صورت پذیرفتن شرایط استفاده از وبسایت کوکوین فعال کنید.

گزینه sign up را انتخاب کنید.

کلام آخر

حال که استفاده از بایننس و خدمات آن برای تمامی کاربران داخل ایران و بعضا ایرانی ممنوع شده است، صرافی کوکوین می‌تواند بهترین جایگزین آن باشد. با وجود کمی و کاستی‌های اندک این صرافی بهترین جایگزین حال حاضر صرافی بایننس می‌باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
9 ماه ها قبل

به نظرم کوینکس بهترین جایگزینه

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx